Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie


pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa


tel. 22 695 69 95
faks 22 695 66 87
ESP /t6j4ljd68r/skrytka

 Pod tym numerem nie jest udzielana informacja  
z zakresu kompetencji Wydziału Spraw Cudzoziemców
i Wydziału Rynku Pracy

info@mazowieckie.pl


NIP 525-100-88-75
REGON 013272620

Godziny urzędowania:
od 8:00 do 16:00
od poniedziałku do piątku

Kontakt

Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie


pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa


tel. 22 695 69 95
faks 22 695 66 87
ESP /t6j4ljd68r/skrytka

 Pod tym numerem nie jest udzielana informacja  
z zakresu kompetencji Wydziału Spraw Cudzoziemców
i Wydziału Rynku Pracy

info@mazowieckie.pl


NIP 525-100-88-75
REGON 013272620

Godziny urzędowania:
od 8:00 do 16:00
od poniedziałku do piątku

Oddział Kancelarii i Archiwum

Wersja strony w formacie XML

adres: plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

wejście "F", pokój 1

telefon: 22 695 61 59

fax: 22 695 66 87

godziny przyjęć:

                        poniedziałek - piątek 8:00 - 16:00

Możliwość pobrania numerka do biura podawczego w godzinach 8.00.-15.45.


Zadania Oddziału Kancelarii i Archiwum:

1) koordynowanie obsługi klienta w Urzędzie, w tym prowadzenie punktu informacyjnego, w szczególności przez: 
a) obsługę infolinii „Obywatel”,
b) udział w projektach dotyczących obsługi klienta;  
2) prowadzenie archiwum Urzędu, w szczególności przez:
a) przejmowanie dokumentacji:
-  spraw zakończonych z poszczególnych komórek organizacyjnych,
- po państwowych jednostkach organizacyjnych oraz zakładach opieki zdrowotnej, których działalność ustała i które nie mają sukcesora oraz dla których organem założycielskim lub sprawującym nadzór był Wojewoda Mazowiecki,
- ze składu chronologicznego na nośniku papierowym i elektronicznej na informatycznych nośnikach danych, zgromadzonych w składzie informatycznych nośników danych, których zawartości nie skopiowano do systemu EZD,
b) przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji,
c) przeprowadzanie skontrum dokumentacji,
d)porządkowanie przechowywanej dokumentacji przejętej w latach wcześniejszych w stanie nieuporządkowanym,
e) udostępnianie przechowywanej dokumentacji,
f) wycofywanie dokumentacji ze stanu archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej,
g) przeprowadzanie kwerend archiwalnych,
h) brakowanie dokumentacji niearchiwalnej,
i) przygotowanie materiałów archiwalnych do przekazania i udział w ich przekazaniu do właściwego archiwum państwowego,
j) sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności archiwum zakładowego i stanu dokumentacji w archiwum zakładowym,
k) doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postępowania 
z dokumentacją w porozumieniu z koordynatorem czynności kancelaryjnych,
l) prowadzenie spraw związanych z uzupełnieniem jednolitego rzeczowego wykazu akt dla klasyfikacji nowych zadań wojewody i organów zespolonej administracji rządowej w województwie.
3) prowadzenie kancelarii Urzędu, z zastrzeżeniem § 24 ust. 3 regulaminu organizacyjnego, 
w szczególności przez:
a)odbieranie i rozdział korespondencji kierowanej do Urzędu, w tym: przesyłek pocztowych, przesyłek wpływających na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Urzędu oraz składanych osobiście przez zainteresowanych,
b)zarządzanie skrzynką doręczeń przyporządkowaną do adresu do doręczeń elektronicznych powiązanego z publiczną usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego,
c)rejestrowanie w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Urzędu,
d)   prowadzenie spraw związanych z realizacją wysyłki służbowej,
e)   zapewnienie ciągłości realizacji usług pocztowych dla Urzędu,
f)    prowadzenie składów chronologicznych i składów informatycznych nośników danych; 
4)   prowadzenie punktu potwierdzającego profil zaufany elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) przy placu Bankowym 3/5 w Warszawie.

http://mazowieckie.pl/pl/kontakt/elektroniczna-skrzynka/272,Elektroniczna-Skrzynka-Podawcza-e-PUAP.html

 

 

 

Punkt przyjmowania korespondencji, plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, wejście F, parter, pokój 1 od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku


 

Dokumentacja zlikwidowanych przedsiębiorstw dla których Wojewoda Mazowiecki był organem założycielskim, znajduje się w:


  1. Oddziale Archiwum
    ul. Górna 13, 05-400 Otwock
      tel. 22 788 45 12
     faks 22 788 53 66
  2. Oddziale Archiwum
    ul. Zielińskiego 13, 26-600 Radom
      tel. 48 363 87 07
     faks 48 363 87 07

Tag

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane