kierownik Anna Kniaź
|
Zadania Oddziału Organizacji i Realizacji Inwestycji:
1) planowanie i koordynowanie spraw związanych z remontami, konserwacjami oraz zakupami inwestycyjnymi na rzecz Urzędu, w tym przygotowywanie planów zakupów i remontów;
2) koordynowanie, planowanie, rozliczanie i monitorowanie prawidłowego wykonania planu wydatków budżetowych biura;
3) współpraca z Biurem Kadr i Obsługi Prawnej w zakresie spraw kadrowych i dyscypliny pracy;
4) koordynowanie planu działania biura, w tym realizacja celów kontroli zarządczej poprzez identyfikację i analizę ryzyka;
5) redagowanie strony internetowej, intranetowej i Biuletynu Informacji Publicznej;
6) obsługa wewnętrznego systemu zgłoszeń OTRS – systemu informatycznego służącego do rejestracji i obsługi zgłoszeń zleceń, usterek, awarii, zapotrzebowani kierowanych przez pracowników Urzędu;
7) prowadzenie spraw dotyczących dostawy prasy codziennej, czasopism i publikacji na potrzeby Urzędu;
8) prowadzenie spraw związanych z zamawianiem ogłoszeń prasowych na potrzeby Urzędu;
9) realizowanie zleceń dotyczących tłumaczeń pisemnych dokumentów urzędowych i innych tekstów zgłaszanych przez komórki organizacyjne Urzędu;
10) realizacja zleceń poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu w zakresie brakowania dokumentacji niearchiwalnej kat. „B”;
11) zapewnienie obsługi sekretariatu oraz prawidłowego obiegu korespondencji biura;
12) prowadzenie rejestru skarg, wniosków i petycji oraz wniosków o dostęp do informacji publicznej związanych z działalnością biura oraz nadzór nad ich terminowym załatwianiem;
13) zgłaszanie wniosków o wydanie upoważnień, w tym pełnomocnictw do przetwarzania danych osobowych dla pracowników biura;
14) koordynowanie spraw dotyczących katalogu usług wewnętrznych biura, w tym monitorowanie terminowości ich realizacji;
15) koordynowanie zadań z zakresu systemu zarządzania, w tym opracowywanie procedur, zarządzeń, map procesów usług wewnętrznych realizowanych przez biuro;
16) współudział w opracowywaniu planu finansowego budżetu dysponenta III stopnia;
17) sporządzanie analiz z wykonania wydatków budżetowych dysponenta III stopnia na potrzeby kierownictwa w części dotyczącej biura;
18) przygotowywanie informacji i wyjaśnień dla jednostek prowadzących kontrole wykonania budżetu.
Zaktualizował: | |
---|---|
Data aktualizacji: | 14.12.2017 12:56 |