Kierownik
Ryszard Nowakowski
tel. 22 695 60 12
faks 22 695 60 62
wejście B, parter, pokój 47
e-mail rnowakowski@mazowieckie.pl
Zadania Oddziału:
1. prowadzenie spraw związanych z zakupem i wyposażaniem pomieszczeń urzędu w sprzęt,
tablice informacyjne, urządzenia techniczne i telekomunikacyjne oraz zapewnienie ich
prawidłowego funkcjonowania
2. zapewnienie materiałów biurowych, prowadzenie ewidencji zamówień wewnętrznych
i przygotowywanie dokumentacji zamówień publicznych w tym zakresie
3. prowadzenie powielarni urzędu, a w szczególności:
4. planowanie i przeprowadzanie remontów, konserwacji i inwestycji na rzecz nieruchomości
Skarbu Państwa będących we władaniu urzędu, a także przygotowywanie dokumentacji
dotyczącej zamówień publicznych oraz rocznych i wieloletnich planów działania w tym zakresie
5. prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem obligatoryjnych przeglądów wynikających z
przepisów dotyczących prawa budowlanego oraz ochrony przeciwpożarowej
6. planowanie, realizacja prac i prowadzenie rejestru zleceń usług elektrycznych, stolarskich,
malarskich
7. sporządzanie analiz finansowych dotyczących budżetu biura
8. prowadzenie ksiąg inwentarzowych, ewidencji środków trwałych wyposażenia, wartości
niematerialnych i prawnych oraz gospodarki magazynowej
9. współpraca z Biurem Budżetowo-Księgowym w zakresie inwentaryzacji majątku urzędu
10. współpraca z pełnomocnikami do spraw majątku w komórkach organizacyjnych urzędu
w sprawie ustalania stanu majątku
11. opracowywanie, we współpracy z Wydziałem Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego,
sprawozdania o stanie i ruchu środków trwałych Obrony Cywilnej
12. prowadzenie spraw dotyczących oceny przydatności składników rzeczowych majątku
ruchomego oraz przekazywania zbędnych składników majątku Urzędu innym podmiotom
13. prowadzenie procedury likwidacyjnej zbędnego majątku ruchomego
14. zapewnienie, we współpracy z Biurem Informatyki i Rozwoju Systemów Informatycznych,
sprawnej łączności telefonicznej i internetu bezprzewodowego oraz dokonywanie rozliczeń w
tym zakresie
15. prowadzenie rejestru użytkowników sprzętu RTV w urzędzie oraz sporządzanie wniosków o
rejestrację odbiorników i zapłatę abonamentów
16. prowadzenie spraw dotyczących dostawy prasy codziennej, czasopism i publikacji na potrzeby
urzędu
17. prowadzenie spraw związanych z zamawianiem ogłoszeń prasowych na potrzeby urzędu
18. upublicznianie na tablicach informacyjnych ogłoszeń przekazanych przez komórki
organizacyjne urzędu lub inne organy;
19. prowadzenie spraw związanych z zakupem biletów komunikacji miejskiej na potrzeby urzędu
20. realizowanie zleceń dotyczących tłumaczeń pisemnych dokumentów urzędowych i innych
tekstów zgłaszanych przez komórki organizacyjne urzędu
21. realizacja zleceń dotyczących brakowania dokumentacji niearchiwalnej kategorii „B”
zgłaszanych przez komórki organizacyjne urzędu
22. organizacja przeprowadzek wewnątrz urzędu
23. prowadzenie obsługi logistyczno-technicznej spotkań, narad oraz uroczystości w tym
rezerwacja i obsługa sal konferencyjnych na potrzeby komórek organizacyjnych urzędu
i instytucji zewnętrznych
24. współpraca z Biurem Kadr i Organizacji odnośnie ewidencji czasu pracy pracowników oddziału w
zakresie rozliczania godzin nadliczbowych.
Zaktualizował: | |
---|---|
Data aktualizacji: | 31.07.2015 12:33 |