Zadania Oddziału Organizacji i Realizacji Inwestycji:
- koordynowanie spraw związanych z remontami oraz konserwacjami budynków Urzędu;
- współpracę z Biurem Rozwoju i Inwestycji w sprawie realizacji inwestycji;
- dokonywanie zakupów części zamiennych na rzecz Oddziału Administrowania Systemami i Sprzętem Informatycznym;
- koordynowanie, planowanie, rozliczanie i monitorowanie prawidłowego wykonania planu wydatków budżetowych biura;
- współudział w opracowywaniu planu finansowego budżetu dysponenta III stopnia;
- sporządzanie analiz z wykonania wydatków budżetowych dysponenta III stopnia na potrzeby kierownictwa w części dotyczącej biura;
- przygotowywanie informacji i wyjaśnień dla jednostek prowadzących kontrole wykonania budżetu;
- współpracę z Biurem Kadr i Obsługi Prawnej w zakresie spraw kadrowych i dyscypliny pracy;
- koordynowanie planu działania biura, w tym realizację celów kontroli zarządczej poprzez identyfikację i analizę ryzyka;
- redagowanie strony internetowej, intranetowej i Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie właściwości biura;
- obsługę wewnętrznego systemu zgłoszeń OTRS – systemu informatycznego służącego do rejestracji i obsługi zgłoszeń zleceń, usterek, awarii, zapotrzebowań kierowanych przez pracowników Urzędu;
- prowadzenie spraw dotyczących dostawy prasy codziennej, czasopism i publikacji na potrzeby Urzędu;
- prowadzenie spraw związanych z zamawianiem ogłoszeń prasowych na potrzeby Urzędu;
- realizowanie zleceń dotyczących tłumaczeń pisemnych dokumentów urzędowych i innych tekstów zgłaszanych przez komórki organizacyjne Urzędu;
- realizację zleceń poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu w zakresie brakowania dokumentacji niearchiwalnej kat. „B”;
- zapewnienie obsługi sekretariatu oraz prawidłowego obiegu korespondencji biura;
- prowadzenie rejestru skarg, wniosków i petycji oraz wniosków o dostęp do informacji publicznej związanych z działalnością biura oraz nadzór nad ich terminowym załatwianiem;
- zgłaszanie wniosków o wydanie upoważnień, w tym pełnomocnictw do przetwarzania danych osobowych dla pracowników biura;
- koordynowanie spraw dotyczących katalogu usług wewnętrznych biura, w tym monitorowanie terminowości ich realizacji;
- koordynowanie zadań z zakresu systemu zarządzania, w tym opracowywanie procedur, zarządzeń, map procesów usług wewnętrznych realizowanych przez biuro.
Zaktualizował: |
Marzena Zbytkowska |
Data aktualizacji: |
23.01.2019 12:54 |