Zadania Oddziału Organizacyjnego:

  1. koordynowanie, planowanie, rozliczanie i monitorowanie prawidłowego wykonania planu wydatków budżetowych biura;
  2. współudział w opracowywaniu planu finansowego budżetu dysponenta III stopnia, w części dotyczącej biura;
  3. sporządzanie analiz z wykonania wydatków budżetowych dysponenta III stopnia na potrzeby kierownictwa, w części dotyczącej biura;
  4. prowadzenie spraw związanych z planowaniem, monitorowaniem wykonania i realizacją zakupów artykułów biurowych, wyposażania pomieszczeń Urzędu i innych zakupów,
    z wyłączeniem sprzętu informatycznego;
  5. zakup biletów lotniczych w uzgodnieniu z Biurem Wojewody, w celu realizacji wizyt oraz wyjazdów krajowych i zagranicznych Wojewody, Wicewojewodów i Dyrektora Generalnego;
  6. prowadzenie magazynu Urzędu,
  7. realizacja spraw związanych z gospodarowaniem odzieżą ochronną i roboczą;
  8. prowadzenie powielarni Urzędu oraz realizacja spraw tablic informacyjnych;
  9. prowadzenie, w uzgodnieniu z Biurem Kadr i Obsługi Prawnej, spraw dotyczących zaopatrzenia Urzędu we właściwe pieczęcie i stemple oraz przeprowadzanie likwidacji zużytych lub nieaktualnych;
  10. prowadzenie, we współpracy z Biurem Kadr i Obsługi Prawnej, spraw kadrowych i dyscypliny pracy, w zakresie dotyczącym pracowników biura;
  11. koordynowanie planu działania biura i realizacji celów kontroli zarządczej poprzez identyfikację i analizę ryzyka;
  12. redagowanie strony internetowej, intranetowej i Biuletynu Informacji Publicznej, w zakresie właściwości biura;
  13. prowadzenie spraw dotyczących dostawy prasy codziennej, czasopism i publikacji na potrzeby Urzędu;
  14. prowadzenie spraw związanych z zamawianiem ogłoszeń prasowych na potrzeby Urzędu;
  15. realizowanie zleceń dotyczących tłumaczeń pisemnych dokumentów urzędowych i innych tekstów zgłaszanych przez komórki organizacyjne Urzędu;
  16. realizowanie zleceń w zakresie dezynfekcji gazowej i brakowania dokumentacji;
  17. zapewnienie obsługi sekretariatu oraz prawidłowego obiegu korespondencji biura;
  18. koordynowanie spraw związanych z udzielaniem odpowiedzi na skargi, wnioski i petycje oraz wnioski o dostęp do informacji publicznej związane z działalnością biura;
  19. koordynowanie spraw dotyczących katalogu usług wewnętrznych biura, w tym monitorowanie terminowości ich realizacji;
  20. koordynowanie spraw związanych z opiniowaniem projektów aktów prawnych, aktów wewnętrznych oraz innych dokumentów kierowanych do biura;
  21. koordynowanie zadań z zakresu systemu zarządzania, w tym opracowywanie procedur, zarządzeń, map procesów usług wewnętrznych realizowanych przez biuro.