Zadania Oddziału:
- prowadzenie spraw związanych z zakupem i wyposażaniem pomieszczeń urzędu w sprzęt, tablice informacyjne, urządzenia techniczne i telekomunikacyjne oraz zapewnienie ich prawidłowego funkcjonowania
- zapewnienie materiałów biurowych, prowadzenie ewidencji zamówień wewnętrznych i przygotowywanie dokumentacji zamówień publicznych w tym zakresie
- prowadzenie powielarni urzędu, a w szczególności:
- planowanie i przeprowadzanie remontów, konserwacji i inwestycji na rzecz nieruchomości karbu Państwa będących we władaniu urzędu, a także przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych oraz rocznych i wieloletnich planów działania w tym zakresie
- prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem obligatoryjnych przeglądów wynikających z przepisów dotyczących prawa budowlanego oraz ochrony przeciwpożarowej
- planowanie, realizacja prac i prowadzenie rejestru zleceń usług elektrycznych, stolarskich malarskich
- sporządzanie analiz finansowych dotyczących budżetu biura
- prowadzenie ksiąg inwentarzowych, ewidencji środków trwałych wyposażenia, wartości niematerialnych i prawnych oraz gospodarki magazynowej
- współpraca z Biurem Budżetowo-Księgowym w zakresie inwentaryzacji majątku urzędu
- współpraca z pełnomocnikami do spraw majątku w komórkach organizacyjnych urzędu w sprawie ustalania stanu majątku
- opracowywanie, we współpracy z Wydziałem Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, sprawozdania o stanie i ruchu środków trwałych Obrony Cywilnej
- prowadzenie spraw dotyczących oceny przydatności składników rzeczowych majątku ruchomego oraz przekazywania zbędnych składników majątku Urzędu innym podmiotom
- prowadzenie procedury likwidacyjnej zbędnego majątku ruchomego
- zapewnienie, we współpracy z Biurem Informatyki i Rozwoju Systemów Informatycznych, sprawnej łączności telefonicznej i internetu bezprzewodowego oraz dokonywanie rozliczeń w tym zakresie
- prowadzenie rejestru użytkowników sprzętu RTV w urzędzie oraz sporządzanie wniosków o rejestrację odbiorników i zapłatę abonamentów
- prowadzenie spraw dotyczących dostawy prasy codziennej, czasopism i publikacji na potrzeby urzędu
- prowadzenie spraw związanych z zamawianiem ogłoszeń prasowych na potrzeby urzędu
- upublicznianie na tablicach informacyjnych ogłoszeń przekazanych przez komórki organizacyjne urzędu lub inne organy
- prowadzenie spraw związanych z zakupem biletów komunikacji miejskiej na potrzeby urzędu
- realizowanie zleceń dotyczących tłumaczeń pisemnych dokumentów urzędowych i innych tekstów zgłaszanych przez komórki organizacyjne urzędu
- realizacja zleceń dotyczących brakowania dokumentacji niearchiwalnej kategorii „B” zgłaszanych przez komórki organizacyjne urzędu
- organizacja przeprowadzek wewnątrz urzędu
- prowadzenie obsługi logistyczno-technicznej spotkań, narad oraz uroczystości w tym rezerwacja i obsługa sal konferencyjnych na potrzeby komórek organizacyjnych urzędu i instytucji zewnętrznych
- współpraca z Biurem Kadr i Organizacji odnośnie ewidencji czasu pracy pracowników oddziału w zakresie rozliczania godzin nadliczbowych.
Zaktualizował: |
|
Data aktualizacji: |
30.10.2015 09:51 |