Koordynator
Sławomir Papuga

tel. 22 695 60 90
faks 22 695 62 03
wejście D, parter, pokój 2
e-mail spapuga@mazowieckie.pl

Zadania Oddziału:

  1. prowadzenie spraw związanych z zakupem i wyposażaniem pomieszczeń urzędu w sprzęt, tablice informacyjne, urządzenia techniczne i telekomunikacyjne oraz zapewnienie ich prawidłowego funkcjonowania
  2. zapewnienie materiałów biurowych, prowadzenie ewidencji zamówień wewnętrznych i przygotowywanie dokumentacji zamówień publicznych w tym zakresie
  3. prowadzenie powielarni urzędu, a w szczególności:
    - prowadzenie, we współpracy z Biurem Kadr i Organizacji, spraw dotyczących zaopatrzenia urzędu we właściwe pieczęcie i stemple, prowadzenie ich rejestru oraz przeprowadzenie procedury likwidacyjnej nieaktualnych lub zużytych pieczęci oraz stempli
    - wykonywanie prac introligatorskich
    - wykonywanie druków akcydensowych
    - kserowanie lub drukowanie dokumentów na potrzeby komórek organizacyjnych urzędu
    - wykonywanie wywieszek na drzwi na potrzeby komórek organizacyjnych urzędu
    - prowadzenie spraw dotyczących zaopatrzenia uprawnionych pracowników urzędu w wizytówki
  4. planowanie i przeprowadzanie remontów, konserwacji i inwestycji na rzecz nieruchomości karbu Państwa będących we władaniu urzędu, a także przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych oraz rocznych i wieloletnich planów działania w tym zakresie
  5. prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem obligatoryjnych przeglądów wynikających z przepisów dotyczących prawa budowlanego oraz ochrony przeciwpożarowej
  6. planowanie, realizacja prac i prowadzenie rejestru zleceń usług elektrycznych, stolarskich malarskich
  7. sporządzanie analiz finansowych dotyczących budżetu biura
  8. prowadzenie ksiąg inwentarzowych, ewidencji środków trwałych wyposażenia, wartości niematerialnych i prawnych oraz gospodarki magazynowej
  9. współpraca z Biurem Budżetowo-Księgowym w zakresie inwentaryzacji majątku urzędu
  10. współpraca z pełnomocnikami do spraw majątku w komórkach organizacyjnych urzędu w sprawie ustalania stanu majątku
  11. opracowywanie, we współpracy z Wydziałem Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, sprawozdania o stanie i ruchu środków trwałych Obrony Cywilnej
  12. prowadzenie spraw dotyczących oceny przydatności składników rzeczowych majątku ruchomego oraz przekazywania zbędnych składników majątku Urzędu innym podmiotom
  13. prowadzenie procedury likwidacyjnej zbędnego majątku ruchomego
  14. zapewnienie, we współpracy z Biurem Informatyki i Rozwoju Systemów Informatycznych, sprawnej łączności telefonicznej i internetu bezprzewodowego oraz dokonywanie rozliczeń w tym zakresie
  15. prowadzenie rejestru użytkowników sprzętu RTV w urzędzie oraz sporządzanie wniosków o rejestrację odbiorników i zapłatę abonamentów
  16. prowadzenie spraw dotyczących dostawy prasy codziennej, czasopism i publikacji na potrzeby urzędu
  17. prowadzenie spraw związanych z zamawianiem ogłoszeń prasowych na potrzeby urzędu
  18. upublicznianie na tablicach informacyjnych ogłoszeń przekazanych przez komórki organizacyjne urzędu lub inne organy
  19. prowadzenie spraw związanych z zakupem biletów komunikacji miejskiej na potrzeby urzędu
  20. realizowanie zleceń dotyczących tłumaczeń pisemnych dokumentów urzędowych i innych tekstów zgłaszanych przez komórki organizacyjne urzędu
  21. realizacja zleceń dotyczących brakowania dokumentacji niearchiwalnej kategorii „B” zgłaszanych przez komórki organizacyjne urzędu
  22. organizacja przeprowadzek wewnątrz urzędu
  23. prowadzenie obsługi logistyczno-technicznej spotkań, narad oraz uroczystości w tym rezerwacja i obsługa sal konferencyjnych na potrzeby komórek organizacyjnych urzędu i instytucji zewnętrznych
  24. współpraca z Biurem Kadr i Organizacji odnośnie ewidencji czasu pracy pracowników oddziału w zakresie rozliczania godzin nadliczbowych.