Koordynator
Sławomir Papuga
tel. 22 695 60 90
faks 22 695 62 03
wejście D, parter, pokój 2
e-mail spapuga@mazowieckie.pl
Do zakresu działania Oddziału Administracyjno-Gospodarczego należy:
1) prowadzenie spraw związanych z zakupem i wyposażaniem pomieszczeń Urzędu w sprzęt, tablice informacyjne, urządzenia techniczne i telekomunikacyjne oraz zapewnienie ich prawidłowego funkcjonowania;
2) zapewnienie materiałów biurowych, prowadzenie ewidencji zamówień wewnętrznych i przygotowywanie dokumentacji zamówień publicznych w tym zakresie;
3) prowadzenie powielarni Urzędu, a w szczególności:
a) prowadzenie, we współpracy z Biurem Kadr i Organizacji, spraw dotyczących zaopatrzenia Urzędu we właściwe pieczęcie i stemple, prowadzenie ich rejestru oraz przeprowadzenie procedury likwidacyjnej nieaktualnych lub zużytych pieczęci i stempli,
b) prowadzenie, we współpracy z Biurem Kadr i Organizacji, spraw związanych z wyposażeniem pracowników Urzędu w identyfikatory,
c) wykonywanie prac introligatorskich,
d) wykonywanie druków akcydensowych,
e) kserowanie lub drukowanie dokumentów na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu,
f) wykonywanie wywieszek na drzwi na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu;
g) prowadzenie spraw dotyczących zaopatrzenia uprawnionych pracowników Urzędu w wizytówki;
4) planowanie i przeprowadzanie remontów, konserwacji i inwestycji na rzecz nieruchomości Skarbu Państwa będących we władaniu Urzędu, a także przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych oraz rocznych i wieloletnich planów działania w tym zakresie;
5) prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem obligatoryjnych przeglądów wynikających z przepisów dotyczących prawa budowlanego oraz ochrony przeciwpożarowej;
6) planowanie i realizacja prac elektrycznych, stolarskich, malarskich;
7) sporządzanie analiz finansowych dotyczących budżetu biura;
8) prowadzenie ksiąg inwentarzowych, ewidencji środków trwałych wyposażenia, wartości niematerialnych i prawnych oraz gospodarki magazynowej;
9) współpraca z Biurem Budżetowo-Księgowym w zakresie inwentaryzacji majątku Urzędu;
10) współpraca z pełnomocnikami do spraw majątku w komórkach organizacyjnych Urzęduw sprawie ustalania stanu majątku;
11) opracowywanie, we współpracy z Wydziałem Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, sprawozdania o stanie i ruchu środków trwałych Obrony Cywilnej;
12) prowadzenie spraw dotyczących oceny przydatności składników rzeczowych majątku ruchomego oraz przekazywania zbędnych składników majątku Urzędu innym podmiotom;
13) prowadzenie procedury likwidacyjnej zbędnego majątku ruchomego;
14) zapewnienie, we współpracy z Biurem Informatyki i Rozwoju Systemów Informatycznych, sprawnej łączności telefonicznej i internetu bezprzewodowego oraz dokonywanie rozliczeń w tym zakresie;
15) prowadzenie rejestru użytkowników sprzętu RTV w Urzędzie oraz sporządzanie wniosków
o rejestrację odbiorników i zapłatę abonamentów;
16) prowadzenie spraw dotyczących dostawy prasy codziennej, czasopism i publikacji na potrzeby Urzędu;
17) prowadzenie spraw związanych z zamawianiem ogłoszeń prasowych na potrzeby Urzędu;
18) upublicznianie na tablicach informacyjnych ogłoszeń przekazanych przez komórki organizacyjne Urzędu lub inne organy;
19) prowadzenie spraw związanych z zakupem biletów komunikacji miejskiej na potrzeby Urzędu;
20) realizowanie zleceń dotyczących tłumaczeń pisemnych dokumentów urzędowych i innych tekstów zgłaszanych przez komórki organizacyjne Urzędu;
21) realizacja zleceń dotyczących brakowania dokumentacji niearchiwalnej kategorii „B” zgłaszanych przez komórki organizacyjne Urzędu;
22) organizacja przeprowadzek wewnątrz Urzędu;
23) prowadzenie obsługi logistyczno-technicznej spotkań, narad oraz uroczystości w tym rezerwacja i obsługa sal konferencyjnych na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu i instytucji zewnętrznych;
24) współpraca z Biurem Kadr i Organizacji odnośnie ewidencji czasu pracy pracowników oddziału w zakresie rozliczania godzin nadliczbowych;
25) prowadzenie spraw w zakresie administrowania i zarządzania nieruchomościami Skarbu Państwa użytkowanymi na cele statutowe Urzędu, w tym w szczególności:
a) sporządzanie bieżących analiz, zestawień i planów dotyczących wykorzystania powierzchni nieruchomości,
b) prowadzenie ewidencji lokali i pomieszczeń użytkowanych przez komórki organizacyjne Urzędu oraz jednostki organizacyjne administracji zespolonej,
c) prowadzenie rejestru nieruchomości będących w zarządzie lub we władaniu Urzędu,
d) planowanie środków finansowych na realizację umów eksploatacyjnych,
e) rejestrowanie kosztów za poszczególne świadczenia i usługi eksploatacyjne,
f) analizowanie pod względem zgodności merytorycznej faktur obciążeniowych przed dokonaniem płatności,
g) sporządzanie deklaracji określających wysokość podatku lokalnego od nieruchomości Skarbu Państwa będących w zarządzie lub użytkowaniu Urzędu,
h) sporządzanie sprawozdań i deklaracji środowiskowych,
i) opracowywanie projektów umów cywilnoprawnych w zakresie najmu, użyczenia, dzierżawy budynków i lokali Urzędu oraz zapewnienia właściwej eksploatacji nieruchomości Urzędu,
j) prowadzenie ewidencji umów zawartych przez Urząd, w zakresie zadań realizowanych przez biuro,
k) opracowywanie wspólnej koncepcji gospodarowania i wykorzystania nieruchomości na cele statutowe Urzędu;
26) nadzór nad właściwą eksploatacją budynków użytkowanych przez Urząd poprzez bieżące monitorowanie i zgłaszanie usterek, awarii i uszkodzeń właściwym pracownikom bądź podmiotom realizującym zadania na rzecz Urzędu;
27) przygotowywanie dokumentacji dotyczącej opisu przedmiotu zamówienia w odniesieniu do zawieranych przez Urząd umów związanych z kompleksowym sprzątaniem budynków i terenów zewnętrznych użytkowanych przez Urząd oraz nadzór w zakresie prawidłowej realizacji umów;
28) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia Urzędu;
29) opracowywanie oraz przekazywanie ministrowi właściwemu do spraw gospodarki rocznych sprawozdań z realizacji krajowego planu działań dotyczących efektywności energetycznej;
30) opracowywanie planu ochrony fizycznej Urzędu i nadzorowanie realizacji działań
w nim określonych;
31) udzielanie instruktażu pracownikom ochrony w zakresie prawidłowego wykonywania zadań, ustalanie sposobów postępowania pracowników ochrony w przypadku wystąpienia awarii lub innego miejscowego zagrożenia mającego wpływ na bezpieczeństwo obiektów Urzędu oraz przebywających w nich osób, bieżące kontrolowanie realizacji zadań przez pracowników ochrony;
32) przygotowywanie dokumentacji dotyczącej opisu przedmiotu zamówienia w odniesieniu do zawieranych przez Urząd umów związanych z ochroną jego obiektów oraz nadzór i kontrola nad wykonywaniem tych umów;
33) prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem i kontrolą stanu zabezpieczenia obiektów Urzędu;
34) prowadzenie ewidencji wydawanych przepustek uprawniających do wjazdu na parking Urzędu oraz bieżącej kontroli przestrzegania zasad wjazdu na teren Urzędu, wejść i wyjść do jego budynków oraz dostępu do pomieszczeń Urzędu;
35) prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do dostępu do pomieszczeń służbowych;
36) wyposażanie budynków i pomieszczeń Urzędu w środki zabezpieczenia fizycznego i technicznego oraz nadzór nad ich prawidłowym stosowaniem;
37) opracowywanie zasad i procedur mających na celu zapobieganie próbom zakłócania porządku na terenie budynków Urzędu oraz nadzór nad ich wdrażaniem;
38) zgłaszanie właściwym organom ścigania informacji o zdarzeniach mających wpływ na bezpieczeństwo osób i obiektów Urzędu;
39) koordynacja działań ochronnych oraz współpraca z właściwymi służbami podczas manifestacji i pikiet organizowanych przed budynkami Urzędu;
40) prowadzenie bieżącej współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz instytucjami zewnętrznymi na rzecz zapewnienia bezpieczeństwa obiektów Urzędu;
41) szkolenie pracowników z zakresu procedur bezpieczeństwa oraz zabezpieczenia fizycznego i technicznego Urzędu;
42) udzielanie opinii i konsultacji w zakresie bezpieczeństwa fizycznego na potrzeby innych komórek organizacyjnych Urzędu;
43) prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem odzieżą ochronną i roboczą;
44) sporządzanie analiz w celu pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania inwestycji przeprowadzanych w budynkach Urzędu oraz zakupów na potrzeby Urzędu.
Zaktualizował: | |
---|---|
Data aktualizacji: | 27.11.2015 13:35 |
Załączniki: