Kierownik
Ryszard Nowakowski
tel. 22 695 60 12
faks 22 695 60 62
wejście B, parter, pokój nr 47
e-mail: rnowakowski@mazowieckie.pl
Zadania Oddziału:
4. planowanie i przeprowadzanie remontów, konserwacji i inwestycji na rzecz nieruchomości Skarbu Państwa będących we władaniu
urzędu, a także przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych oraz rocznych i wieloletnich planów działania w
tym zakresie
5. prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem obligatoryjnych przeglądów wynikających z przepisów dotyczących prawa
budowlanego oraz ochrony przeciwpożarowej
6. planowanie, realizacja prac i prowadzenie rejestru zleceń usług elektrycznych, stolarskich, malarskich
7. sporządzanie analiz finansowych dotyczących budżetu biura
8. prowadzenie ksiąg inwentarzowych, ewidencji środków trwałych wyposażenia, wartości niematerialnych i prawnych oraz
gospodarki magazynowej
9. współpraca z Biurem Budżetowo-Księgowym w zakresie inwentaryzacji majątku urzędu
10. współpraca z pełnomocnikami do spraw majątku w komórkach organizacyjnych urzędu w sprawie ustalania stanu majątku;
11. opracowywanie, we współpracy z Wydziałem Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, sprawozdania o stanie i ruchu środków
trwałych Obrony Cywilnej
12. prowadzenie spraw dotyczących oceny przydatności składników rzeczowych majątku ruchomego oraz przekazywania zbędnych
składników majątku Urzędu innym podmiotom
13. prowadzenie procedury likwidacyjnej zbędnego majątku ruchomego
14. zapewnienie, we współpracy z Biurem Informatyki i Rozwoju Systemów Informatycznych, sprawnej łączności telefonicznej i
internetu bezprzewodowego oraz dokonywanie rozliczeń w tym zakresie
15. prowadzenie rejestru użytkowników sprzętu RTV w urzędzie oraz sporządzanie wniosków o rejestrację odbiorników i zapłatę
abonamentów
16. prowadzenie spraw dotyczących dostawy prasy codziennej, czasopism i publikacji na potrzeby urzędu
17. prowadzenie spraw związanych z zamawianiem ogłoszeń prasowych na potrzeby urzędu
18. upublicznianie na tablicach informacyjnych ogłoszeń przekazanych przez komórki organizacyjne urzędu lub inne organy;
19. prowadzenie spraw związanych z zakupem biletów komunikacji miejskiej na potrzeby urzędu
20. realizowanie zleceń dotyczących tłumaczeń pisemnych dokumentów urzędowych i innych tekstów zgłaszanych przez komórki
organizacyjne urzędu
21. realizacja zleceń dotyczących brakowania dokumentacji niearchiwalnej kategorii „B” zgłaszanych przez komórki organizacyjne
urzędu
22. organizacja przeprowadzek wewnątrz urzędu
23. prowadzenie obsługi logistyczno-technicznej spotkań, narad oraz uroczystości w tym rezerwacja i obsługa sal konferencyjnych na
potrzeby komórek organizacyjnych urzędu i instytucji zewnętrznych
24. współpraca z Biurem Kadr i Organizacji odnośnie ewidencji czasu pracy pracowników oddziału w zakresie rozliczania godzin
nadliczbowych.
Zaktualizował: | |
---|---|
Data aktualizacji: | 21.07.2015 10:42 |