Kierownik
Ryszard Nowakowski

tel. 22 695 60 12
faks  22 695 60 62
wejście B, parter, pokój nr 47
e-mail: rnowakowski@mazowieckie.pl

 

Zadania Oddziału:

  1. prowadzenie spraw związanych z zakupem i wyposażaniem pomieszczeń urzędu w sprzęt, tablice informacyjne, urządzenia techniczne i telekomunikacyjne oraz zapewnienie ich prawidłowego funkcjonowania
  2. zapewnienie materiałów biurowych, prowadzenie ewidencji zamówień wewnętrznych   i przygotowywanie dokumentacji zamówień publicznych w tym zakresie
  3. 3. prowadzenie powielarni urzędu, a w szczególności:
  • prowadzenie, we współpracy z Biurem Kadr i Organizacji, spraw dotyczących zaopatrzenia urzędu we właściwe pieczęcie i stemple, prowadzenie ich rejestru oraz przeprowadzenie procedury likwidacyjnej nieaktualnych lub zużytych pieczęci oraz stempli
  • wykonywanie prac introligatorskich
  • wykonywanie druków akcydensowych
  • kserowanie lub drukowanie dokumentów na potrzeby komórek organizacyjnych urzędu
  • wykonywanie wywieszek na drzwi na potrzeby komórek organizacyjnych urzędu
  • prowadzenie spraw dotyczących zaopatrzenia uprawnionych pracowników urzędu w wizytówki

4. planowanie i przeprowadzanie remontów, konserwacji i inwestycji na rzecz nieruchomości Skarbu Państwa będących we władaniu
    urzędu, a także przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych oraz rocznych i wieloletnich planów działania w
    tym zakresie

5. prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem obligatoryjnych przeglądów wynikających z przepisów dotyczących prawa  
    budowlanego oraz ochrony przeciwpożarowej

6.  planowanie, realizacja prac i prowadzenie rejestru zleceń usług elektrycznych, stolarskich, malarskich

7.  sporządzanie analiz finansowych dotyczących budżetu biura

8. prowadzenie ksiąg inwentarzowych, ewidencji środków trwałych wyposażenia, wartości niematerialnych i prawnych oraz
     gospodarki magazynowej

9.  współpraca z Biurem Budżetowo-Księgowym w zakresie inwentaryzacji majątku urzędu

10. współpraca z pełnomocnikami do spraw majątku w komórkach organizacyjnych urzędu w sprawie ustalania stanu majątku;

11. opracowywanie, we współpracy z Wydziałem Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, sprawozdania o stanie i ruchu środków
      trwałych Obrony Cywilnej

12. prowadzenie spraw dotyczących oceny przydatności składników rzeczowych majątku ruchomego oraz przekazywania zbędnych   
      składników majątku Urzędu innym podmiotom

13. prowadzenie procedury likwidacyjnej zbędnego majątku ruchomego

14. zapewnienie, we współpracy z Biurem Informatyki i Rozwoju Systemów Informatycznych, sprawnej łączności telefonicznej i
      internetu bezprzewodowego oraz dokonywanie rozliczeń w tym zakresie

15. prowadzenie rejestru użytkowników sprzętu RTV w urzędzie oraz sporządzanie wniosków o rejestrację odbiorników i zapłatę
      abonamentów

16. prowadzenie spraw dotyczących dostawy prasy codziennej, czasopism i publikacji na potrzeby urzędu

17. prowadzenie spraw związanych z zamawianiem ogłoszeń prasowych na potrzeby urzędu

18. upublicznianie na tablicach informacyjnych ogłoszeń przekazanych przez komórki organizacyjne urzędu lub inne organy;

19. prowadzenie spraw związanych z zakupem biletów komunikacji miejskiej na potrzeby urzędu

20. realizowanie zleceń dotyczących tłumaczeń pisemnych dokumentów urzędowych i innych tekstów zgłaszanych przez komórki
      organizacyjne urzędu

21. realizacja zleceń dotyczących brakowania dokumentacji niearchiwalnej kategorii „B” zgłaszanych przez komórki organizacyjne
      urzędu

22. organizacja przeprowadzek wewnątrz urzędu

23. prowadzenie obsługi logistyczno-technicznej spotkań, narad oraz uroczystości w tym rezerwacja i obsługa sal konferencyjnych na
      potrzeby komórek organizacyjnych urzędu i instytucji zewnętrznych

24. współpraca z Biurem Kadr i Organizacji odnośnie ewidencji czasu pracy pracowników oddziału w zakresie rozliczania godzin
      nadliczbowych.