kierownik
Anna Kniaź tel. 22 695 63 06 faks 22 695 63 02 wejście B, parter, pokój nr 48 e-mail akniaz@mazowieckie.pl |
Zadania Oddziału Administracyjno-Inwestycyjnego:
- planowanie, monitorowanie i rozliczanie procesu realizacji inwestycji, zakupów inwestycyjnych i remontów nieruchomości Skarbu Państwa użytkowanych na cele statutowe urzędu
- prowadzenie spraw związanych z wykonaniem przeglądów stanu technicznego budynków urzędu na podstawie obowiązujących przepisów prawa budowlanego oraz ochrony przeciwpożarowej
- prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem decyzji administracyjnych zezwalających na rozpoczęcie i prowadzenie budowy i wykonanie robót budowlanych
- sporządzanie analiz i zestawień finansowych w zakresie planowanych inwestycji, zakupów inwestycyjnych i remontów w celu przygotowania informacji niezbędnych do planów budżetowych
- prowadzenie spraw związanych z procesem pozyskiwania i wykorzystania środków pochodzących ze źródeł zewnętrznych, w tym z funduszy europejskich w celu realizacji zadań inwestycyjnych w obiektach urzędu
- prowadzenie spraw związanych z konserwacją urządzeń technicznych znajdujących się w budynkach Urzędu w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym i zgodnym z obowiązującymi normami
- przygotowanie dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zadań realizowanych przez Oddział, w tym projektów umów
- monitorowanie prawidłowego wykonania planu wydatków budżetowych w zakresie zadań realizowanych przez Oddział
- prowadzenie spraw w zakresie administrowania i zarządzania nieruchomościami Skarbu Państwa przekazanymi w trwały zarząd urzędowi oraz użytkowanymi na podstawie umów najmu, użyczenia i innych tytułów prawnych, w szczególności:
- dokonywanie bieżących obchodów nieruchomości, sprawdzanie porządku i czystości, sporządzanie na ich podstawie protokołów oraz zgłaszanie wszelkich usterek, awarii i uszkodzeń
- prowadzenie książek obiektu budowlanego dla administrowanych nieruchomości
- prowadzenie spraw w zakresie najmu, użyczenia lub dzierżawy lokali i powierzchni, monitorowanie prawidłowej realizacji umów w tym zakresie oraz rozliczanie kosztów za poszczególne usługi eksploatacyjne
- prowadzenie bieżącej ewidencji lokali i pomieszczeń użytkowanych przez poszczególne komórki organizacyjne Urzędu oraz jednostki organizacyjne administracji zespolonej wraz z zestawieniem dotyczącym wykorzystanych powierzchni
- sporządzanie deklaracji i rozliczeń określających wysokość podatku od nieruchomości oraz sprawozdań i deklaracji środowiskowych
- opracowywanie i przekazywanie ministrowi właściwemu do spraw gospodarki rocznych sprawozdań z realizacji krajowego planu działań dotyczących efektywności energetycznej
- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia urzędu
- prowadzenie ksiąg inwentarzowych w informatycznym systemie ewidencji majątku, ewidencji wyposażenia, wartości niematerialnych i prawnych oraz gospodarki magazynowej
- współpraca z Wydziałem Finansów w zakresie inwentaryzacji majątku urzędu
- współpraca z pełnomocnikami do spraw majątku w poszczególnych komórkach organizacyjnych Urzędu w celu ustalania stanu majątku
- prowadzenie spraw w zakresie oceny przydatności składników rzeczowych majątku ruchomego oraz przekazywania zbędnych składników majątku urzędu innym podmiotom oraz prowadzenia procedury likwidacyjnej zbędnego majątku ruchomego
- organizacja przeprowadzek i przemieszczeń wewnątrz Urzędu zgodnie z zapotrzebowaniami poszczególnych komórek organizacyjnych
- współpraca z Biurem Kadr i Organizacji w zakresie spraw kadrowych i dyscypliny pracy
- prowadzenie spraw z zakresu kontroli zarządczej w zakresie właściwości biura, w tym sporządzanie planu działania biura, sprawozdania z jego realizacji, monitorowanie celów i zadań przyjętych w planie oraz zarządzanie ryzykiem
- redagowanie strony internetowej, intranetowej i BIP
- administrowanie wewnętrznym systemem OTRS w zakresie zadań realizowanych przez Oddział.
Zaktualizował: |
|
Data aktualizacji: |
27.10.2016 11:08 |