ul. Kolegialna 15, 09-402 Płock
Godziny pracy: od 8:00 do16:00 od poniedziałku do piątku

 

 

Kierownik Delegatury

Marlena Mazurska

tel. 24 235 11 00
faks 24 235 11 01
mmazurska@mazowieckie.pl

Sekretariat

III piętro, pok. 306
tel. 24 235 11 00
faks 24 235 11 01


Zadania Delegatury:

1) prowadzenie czynności w postępowaniu wyjaśniającym i nadzorczym, czynności pomiarowych lub ewidencyjnych, a także kontrolnych określonych w ustawach oraz w innych okolicznościach wymagających złożenia wyjaśnienia lub oświadczenia;

2) wydawanie dokumentów urzędowych, zaświadczeń oraz dokonywanie poświadczeń;

3) prowadzenie postępowań administracyjnych oraz sądowo-administracyjnych w zakresie wynikającym z udzielonych upoważnień;

4) wykonywanie czynności związanych z bieżącym zarządzaniem mieniem i reprezentowaniem Skarbu Państwa w zakresie wynikającym z udzielonych upoważnień;

5) przyjmowanie klientów w sprawach petycji, skarg i wniosków;

6) przyjmowanie korespondencji urzędowej.

Oddziały i samodzielne stanowiska pracy w Delegaturze w Płocku:

  • Samodzielne Stanowisko ds. Współpracy ze Społecznościami Lokalnymi  
  • Stanowiska pracy w Wydziale Geodezji
  • Oddział Infrastruktury
  • Oddział Kontroli
  • Oddział Polityki Społecznej
  • Oddział Prawny
  • Oddział Skarbu Państwa i Nieruchomości
  • Oddział Spraw Obywatelskich
  • Samodzielne Stanowiska Pracy w Biurze Administracyjnym
  • Stanowiska Pracy w Biurze Kadr i Organizacji
  • Stanowisko Pracy w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
  • Stanowisko Pracy w Biurze Informatyki i Rozwoju Systemów Informatycznych