Delegatura w Radomiu

 

ul. Stefana Żeromskiego 53, 26-600 Radom

 

Godziny pracy: od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku

 

 

 

 Wydział Spraw Cudzoziemców / Wydział Spraw Obywatelskich

 

Godziny pracy:  od 10:00 do 18:00 poniedziałki 

 

                                     od 8:00 do 16:00 od wtorku do piątku

 

 

na zdjęciu kierownik Delegatury w Radomiu, pan Krzysztof Murawski

 

Kierownik Delegatury

 

Samodzielne Stanowisko do Spraw Współpracy ze Społecznościami Lokalnymi

 

Krzysztof Murawski
życiorys

tel. 48 362 08 70
faks 48 362 85 68
kmurawski@mazowieckie.pl

 

Sekretariat

 

II piętro, pok. 290
tel. 48 362 08 70
faks 48 362 85 68

 

Zadania Delegatury:

 

  1. reprezentowanie Wojewody Mazowieckiego na terenie działania delegatury
  2. nadzór nad realizacją zadań samorządu gminnego, powiatowego i wojewódzkiego wykonywanych przez ośrodki pomocy społecznej, powiatowe centra pomocy rodzinie, ośrodki interwencji kryzysowej, ośrodki wsparcia, środowiskowe domy  samopomocy, powiatowe urzędy pracy
  3. prowadzenia postępowań administracyjnych wszczynanych z urzędu lub na wniosek, takich jak: wydawania decyzji o pozwoleniu na budowę, rozpatrywania zgłoszeń wykonania robót budowlanych, rozpatrywania zgłoszeń zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego, wydawania postanowień o udzieleniu bądź odmowie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno –budowlanych, wydawania decyzji o przeniesieniu pozwolenia na budowę, wydawania decyzji o zmianie pozwolenia na budowę, wygaszania decyzji o pozwoleniu na budowę
  4. prowadzenie spraw paszportowych
  5. współpraca z placówkami konsularnymi Rzeczypospolitej Polskiej w sprawach paszportowych
  6. dystrybucja blankietów odpisów aktów stanu cywilnego, zaświadczeń o stanie cywilnym
    i zaświadczeń stwierdzających, że zgodnie z prawem polskim można zawrzeć małżeństwo
  7. potwierdzanie profilu zaufanego e-PUAP
  8. wydawanie dokumentów cudzoziemcom w sprawach realizowanych przez Wydział Spraw Cudzoziemców
  9. przyjmowanie wniosków związanych z legalizacją pobytu cudzoziemców na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  10. wydawanie zezwoleń na pracę cudzoziemców na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  11. wykonywanie czynności związanych z bieżącym zarządzaniem mieniem i reprezentowaniem Skarbu Państwa w zakresie wynikającym z udzielonych upoważnień
  12. kontrola jednostek samorządu terytorialnego
  13. kontrola podmiotów leczniczych
  14. kontrola finansowa
  15. prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem nadzoru nad uchwałami i zarządzeniami organów samorządu terytorialnego i ich związków przy zastosowaniu kryterium legalności
  16. przyjmowanie korespondencji urzędowej
  17. przyjmowanie klientów w sprawach petycji, skarg i wniosków
  18. prowadzenie Archiwum Zakładowego Urzędu
  19. współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego województwa mazowieckiego w zakresie procedury ogłaszania aktów normatywnych i innych aktów prawnych w Dzienniku Urzędowym

 

Biura/Wydziały:

 

  • Biuro Wojewody
  • Biuro Kadr i Obsługi Prawnej
  • Biuro Obsługi Urzędu
  • Wydział Geodezji
  • Wydział Infrastruktury
  • Wydział Kontroli
  • Wydział Polityki Społecznej
  • Wydział Nadzoru Prawnego
  • Wydział Skarbu Państwa i Nieruchomości
  • Wydział Spraw Obywatelskich
  • Wydział Spraw Cudzoziemców
  • Wydział Finansów