ul. Stefana Żeromskiego 53, 26-600 Radom
Godziny pracy: od 8:00 do16:00 od poniedziałku do piątku

 

na zdjęciu kierownik Delegatury w Radomiu, pan Krzysztof Murawski

Kierownik Delegatury

Krzysztof Murawski
życiorys

tel. 48 362 08 70
faks 48 362 85 68
kmurawski@mazowieckie.pl

Sekretariat

II piętro, pok. 290
tel. 48 362 08 70
faks 48 362 85 68


Zadania Delegatury:

1) prowadzenie czynności w postępowaniu wyjaśniającym i nadzorczym, czynności pomiarowych lub ewidencyjnych, a także kontrolnych określonych w ustawach oraz w innych okolicznościach wymagających złożenia wyjaśnienia lub oświadczenia;

2) wydawanie dokumentów urzędowych, zaświadczeń oraz dokonywanie poświadczeń;

3) prowadzenie postępowań administracyjnych oraz sądowo-administracyjnych w zakresie wynikającym z udzielonych upoważnień;

4) wykonywanie czynności związanych z bieżącym zarządzaniem mieniem i reprezentowaniem Skarbu Państwa w zakresie wynikającym z udzielonych upoważnień;

5) przyjmowanie klientów w sprawach petycji, skarg i wniosków;

6) przyjmowanie korespondencji urzędowej.