Delegatura w Siedlcach

 

 

ul. Piłsudskiego 38, 08-110 Siedlce

 

 

Godziny pracy: od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku

 

 

 

 

 

Wydział Spraw Cudzoziemców Infolinia Telefoniczna  22 695 67 70  / Wydział Spraw Obywatelskich 25 644 71 64, 25 644 71 65

 

 

 

Godziny pracy:  od 10:00 do 18:00 poniedziałki 

 

 

                              od 8:00 do 16:00 od wtorku do piątku

 

 

 

Kierownik Delegatury    

Samodzielne Stanowisko do Spraw Współpracy

ze Społecznościami Lokalnymi 

 

Marek Renik

mrenik@mazowieckie.pl

Sekretariat


VIII piętro, pok. 805

tel. 25 644 32 84
faks 24 644 82 34

 

Zadania Delegatury:

  1. reprezentowanie Wojewody Mazowieckiego na terenie działania delegatury
  2. nadzór nad realizacją zadań samorządu gminnego, powiatowego i wojewódzkiego wykonywanych przez ośrodki pomocy społecznej, powiatowe centra pomocy rodzinie, ośrodki interwencji kryzysowej, ośrodki wsparcia, środowiskowe domy  samopomocy, powiatowe urzędy pracy
  3. prowadzenia postępowań administracyjnych wszczynanych z urzędu lub na wniosek, takich jak: wydawania decyzji o pozwoleniu na budowę, rozpatrywania zgłoszeń wykonania robót budowlanych, rozpatrywania zgłoszeń zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego, wydawania postanowień o udzieleniu bądź odmowie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno –budowlanych, wydawania decyzji o przeniesieniu pozwolenia na budowę, wydawania decyzji o zmianie pozwolenia na budowę, wygaszania decyzji o pozwoleniu na budowę
  4. prowadzenie spraw paszportowych
  5. współpraca z placówkami konsularnymi Rzeczypospolitej Polskiej w sprawach paszportowych
  6. dystrybucja blankietów odpisów aktów stanu cywilnego, zaświadczeń o stanie cywilnym i zaświadczeń stwierdzających, że zgodnie z prawem polskim można zawrzeć małżeństwo
  7. potwierdzanie profilu zaufanego e-PUAP
  8. wydawanie dokumentów cudzoziemcom w sprawach realizowanych przez Wydział Spraw Cudzoziemców
  9. przyjmowanie wniosków związanych z legalizacją pobytu cudzoziemców na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  10. wydawanie zezwoleń na pracę cudzoziemców na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  11. wykonywanie czynności związanych z bieżącym zarządzaniem mieniem i reprezentowaniem Skarbu Państwa w zakresie wynikającym z udzielonych upoważnień
  12. kontrola jednostek samorządu terytorialnego
  13. kontrola podmiotów leczniczych
  14. kontrola finansowa
  15. prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem nadzoru nad uchwałami i zarządzeniami organów samorządu terytorialnego i ich związków przy zastosowaniu kryterium legalności
  16. przyjmowanie korespondencji urzędowej
  17. przyjmowanie klientów w sprawach petycji, skarg i wniosków
  18. prowadzenie Archiwum Zakładowego Urzędu
  19. współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego województwa mazowieckiego w zakresie procedury ogłaszania aktów normatywnych i innych aktów prawnych w Dzienniku Urzędowym

 

Biura/Wydziały:

 

  • Biuro Wojewody 25 644 -32- 84
  • Biuro Kadr i Obsługi Prawnej ( Archiwum Kancelaria) 25 644-62-34
  • Biuro Obsługi Urzędu 25 644-81-73
  • Wydział Geodezji - Oddział Geodezji i Kontroli 25 644-81-85                                           
  • Wydział Infrastruktury 25 632 20 82
  • Wydział Kontroli 25 644 39 46
  • Wydział Zdrowia 25 632 20 83
  • Wydział Polityki Społecznej 25 644 71 75
  • Wydział Nadzoru Prawnego 25 644 71 63
  • Wydział Skarbu Państwa i Nieruchomości 25 644 81 78
  • Wydział Spraw Obywatelskich 25 644 71 64
  • Wydział Spraw Cudzoziemców 22 695 67 73, 22 695 67 52, 22 695 65 51