KARTA INFORMACYJNA

                                      

 

MAZOWIECKI URZĄD WOJEWÓDZKI

Wydział Skarbu Państwa i Nieruchomości
pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa
Tel. 22 695 60 29
www.mazowieckie.pl  

Nr karty informacyjnej

 

KI–SPN/02

Nr wersji: 4

Data wydania:

 11 grudnia 2015 r.

SPRAWA:

Ujawnianie w Wojewódzkim Rejestrze Osób Uprawnionych wybranej formy realizacji prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej.

PRZEDMIOT SPRAWY:

Wprowadzanie danych do Wojewódzkiego Rejestru Osób Uprawnionych z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej.

PODSTAWA PRAWNA:

•    ustawa z 8 lipca 2005 r. o realizacji prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej.
•    Rozporządzenie Ministra Skarbu Państwa z dnia 7 grudnia 2005 r. w sprawie wzorów rejestrów zawierających dane dotyczące realizacji prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej.

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY/ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:

 

1.  Pocztą na adres:
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Wydział Skarbu Państwa i Nieruchomości
 00-950 Warszawa, pl. Bankowy 3/5

 

2. Osobiście
Punkt przyjmowania korespondencji Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie,
pl. Bankowy 3/5, wejście B, parter, pok. 39


lub


w Delegaturach - Placówkach Zamiejscowych w:
•    Ciechanowie - ul. 17 Stycznia 7, tel. 23 671 93 36,
•    Ostrołęce - ul. Gorbatowa 15, tel. 29 746 62 40,
•    Płocku - ul. Kolegialna 15, tel. 24 235 11 19,
•    Radomiu – ul. Stefana Żeromskiego 53, tel. 48 362 02 24,
•    Siedlcach - ul. Piłsudskiego 38, tel. 25 644 81 78.

 godziny przyjęć: pon.- pt.: 8:00-16:00

WYMAGANE DOKUMENTY:

Oryginał decyzji administracyjnej lub zaświadczenia.

SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Wprowadzenie danych do rejestru.

OPŁATY :

Czynność nie podlega opłacie skarbowej zgodnie z art. 2 ust.1 pkt l ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej w związku z art. 25 ustawy o realizacji prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej.

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Dane wprowadzane są na bieżąco do Wojewódzkiego Rejestru Uprawnionych (prowadzonego
w formie elektronicznej) i raz na miesiąc przekazywane ministrowi właściwemu do spraw Skarbu Państwa, który prowadzi rejestr Centralny - celem realizacji.

KOMÓRKA ORGANIZACYJNA ZAŁATWIAJĄCA SPRAWĘ:

Wydział Skarbu Państwa i Nieruchomości
e-mail – spw@mazowieckie.pl
godziny i dni urzędowania: pon. – pt. godz. 8.00 – 16.00
przyjęcia interesantów: pon. – pt. godz. 13.30 – 15.30

•    Oddział Rekompensat - Warszawa, pl. Bankowy 3/5
tel. 22 695 65 97

Oddziały Skarbu Państwa i Nieruchomości w Delegaturach - Placówkach Zamiejscowych Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w:
•    Ciechanowie - ul. 17 Stycznia 7, tel. 23 671 93 36,
•    Ostrołęce - ul. Gorbatowa 15, tel. 29 746 62 40,
•    Płocku - ul. Kolegialna 15, tel. 24 235 11 19,
•    Radomiu – ul. Stefana Żeromskiego 53, tel. 48 362 02 24,
•    Siedlcach - ul. Piłsudskiego 38, tel. 25 644 81 78.

TRYB ODWOŁAWCZY:

Brak.

INFORMACJE DODATKOWE:

Czynność dokonywana na wniosek i z urzędu.

ZAŁĄCZNIKI / FORMULARZE / WNIOSKI DO POBRANIA:

Wzór wniosku
(Załączony wzór ma charakter pomocniczy, a nie normatywny)



Załączniki:

wniosek o ujawnienie w rejestrze wybranej formy realizacji prawa do rekompensaty