KARTA INFORMACYJNA | |
MAZOWIECKI URZĄD WOJEWÓDZKI WYDZIAŁ SKARBU PAŃSTWA I NIERUCHOMOŚCI pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa Tel. 22 695 60 29 |
Nr karty informacyjnej KI-SPN/02 |
Nr wersji: 4 | |
Data wydania: 11 grudnia 2015 r. |
|
SPRAWA: | |
Ujawnianie w Wojewódzkim Rejestrze Osób Uprawnionych wybranej formy realizacji prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej. |
|
PRZEDMIOT SPRAWY: | |
Wprowadzanie danych do Wojewódzkiego Rejestru Osób Uprawnionych z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej. |
|
PODSTAWA PRAWNA: | |
|
|
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY/ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW: | |
1. Pocztą na adres: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie Wydział Skarbu Państwa i Nieruchomości 00-950 Warszawa, pl. Bankowy 3/5
2. Osobiście Punkt przyjmowania korespondencji Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie pl. Bankowy 3/5, wejście B, parter, pok. 39
lub
w Delegaturach - Placówkach Zamiejscowych w: • Ciechanowie - ul. 17 Stycznia 7, tel. 23 671 93 36 • Ostrołęce - ul. Gorbatowa 15, tel. 29 746 62 40 • Płocku - ul. Kolegialna 15, tel. 24 235 11 19 • Radomiu – ul. Stefana Żeromskiego 53, tel. 48 362 02 24 • Siedlcach - ul. Piłsudskiego 38, tel. 25 644 81 78.
godziny przyjęć: pon.- pt.: 8:00-16:00 |
|
WYMAGANE DOKUMENTY: | |
Oryginał decyzji administracyjnej lub zaświadczenia. |
|
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY: | |
Wprowadzenie danych do rejestru. |
|
OPŁATY: | |
Czynność nie podlega opłacie skarbowej zgodnie z art. 2 ust.1 pkt l ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej w związku z art. 25 ustawy o realizacji prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej. |
|
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: | |
Dane wprowadzane są na bieżąco do Wojewódzkiego Rejestru Uprawnionych (prowadzonego w formie elektronicznej) i raz na miesiąc przekazywane ministrowi właściwemu do spraw Skarbu Państwa, który prowadzi rejestr Centralny - celem realizacji. |
|
KOMÓRKA ORGANIZACYJNA ZAŁATWIAJĄCA SPRAWĘ: | |
Wydział Skarbu Państwa i Nieruchomości e-mail – spw@mazowieckie.pl godziny i dni urzędowania: pon. – pt. godz. 8.00 – 16.00 przyjęcia interesantów: pon. – pt. godz. 13.30 – 15.30
• Ciechanowie - ul. 17 Stycznia 7, tel. 23 671 93 36 • Ostrołęce - ul. Gorbatowa 15, tel. 29 746 62 40 • Płocku - ul. Kolegialna 15, tel. 24 235 11 19 • Radomiu – ul. Stefana Żeromskiego 53, tel. 48 362 02 24 • Siedlcach - ul. Piłsudskiego 38, tel. 25 644 81 78. |
|
TRYB ODWOŁAWCZY: | |
Brak. |
|
INFORMACJE DODATKOWE: | |
Czynność dokonywana na wniosek i z urzędu. |
|
ZAŁĄCZNIKI/FORMULARZE/WNIOSKI DO POBRANIA: | |
Wzór wniosku (Załączony wzór ma charakter pomocniczy, a nie normatywny) |
Zaktualizował: | |
---|---|
Data aktualizacji: | 04.08.2017 14:02 |
Załączniki: