I edycja programu stażu zawodowego w  Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim
w  Warszawie „Staż u Wojewody”

18 czerwca 2018 r. zakończył się pierwszy nabór kandydatów do I edycji programu „Staż u Wojewody” w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim w Warszawie. Na stażystów czekało 30 miejsc w Wydziale Spraw Cudzoziemców. Ze względu na wolne miejsca w sierpniu i we wrześniu rusza kolejna rekrutacja od dnia 10 lipca do 23 lipca br. Cel organizacji stażu to możliwość rozwoju kompetencji społecznych i zdobycie wiedzy w obszarze administracji publicznej dla osób rozpoczynających aktywność zawodową na rynku pracy.

 

1. Program skierowany jest do pełnoletnich absolwentów szkół średnich, którzy nie ukończyli 24 lat i posiadają polskie obywatelstwo.    

2. O programie:

  • staż odbywa się w następujących komórkach organizacyjnych MUW:

           - Wydział Spraw Cudzoziemców,

           - Wydział Polityki Społecznej,

           - Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego,

           - Wydział Skarbu Państwa i Nieruchomości;

  • w miesiącach wakacyjnych: lipiec, sierpień, wrzesień;
  • czas trwania stażu: 150 godzin zegarowych w miesiącu;
  • staż jest płatny: 2 100 zł brutto (w ramach umowy zlecenia);
  • o zakwalifikowaniu do programu decyduje prawidłowo wypełniony formularz zgłoszeniowy oraz rozmowa kwalifikacyjna.

 

3.  Staż będzie realizowany w  ramach ramowego programu stażu.  Oferty staży w poszczególnych wydziałach dostępne są na dole artykułu.

 

4. Rekrutacja:

Formularz aplikacyjny przyjęcia na staż wraz z Zasadami organizacji stażu zawodowego w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim w Warszawie dostępne jest na dole artykułu.

 

5. Zaświadczenie:

Na zakończenie programu stażysta otrzyma zaświadczenie o jego ukończeniu oraz ewentualny list referencyjny.

 

6. Kontakt:

W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu mailowego pod adresem msleszynska@mazowieckie.pl
lub telefonicznego pod numerem (22) 695-63-97.



Załączniki:

Formularz aplikacyjny na Staż u Wojewody
Zasady organizacji stażu zawodowego MUW
Oferty staży