Karta informacyjna

 

 

 

MAZOWIECKI URZĄD WOJEWÓDZKI
WYDZIAŁ INFRASTRUKTURY
pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa
Tel. 22 695 60 86
www.mazowieckie.pl  

                                                              

  

 

Nr karty informacyjnej
KI – WI/07

 

 

Nr wersji: 8

 

 

Data wydania:
25 kwietnia 2016 r.

 

 

SPRAWA: 
Zmiana pozwolenia na budowę.

 

 

PRZEDMIOT SPRAWY:
Wydanie decyzji o zmianie pozwolenia na budowę na wniosek inwestora.

 

 

PODSTAWA PRAWNA:

Art. 36a w powiązaniu z art. 82 ust. 3 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2016 r. Nr 243 poz. 290 t.j.).

 

 

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY/ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW

Punkt przyjmowania korespondencji
00-950 Warszawa, pl. Bankowy 3/5, wejście "B", pokój 39
tel. 22 695 61 59
godziny i dni urzędowania: pon. - pt. 8:00 - 16:00

 

 

WYMAGANE DOKUMENTY:

Do wniosku o zmianę pozwolenia na budowę należy dołączyć:

  1. Cztery egzemplarze projektu budowlanego zamiennego wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczególnymi oraz zaświadczeniem, o którym mowa w art. 12 ust. 7, ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, aktualnym na dzień opracowania projektu;
  2. Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane;
  3. Decyzję o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, jeżeli jest ona wymagana zgodnie z przepisami o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i w zależności od zakresu zmiany decyzji.
  4. Wszystkie załączone do wniosku dokumenty winny być w oryginale bądź poświadczone zgodnie z zasadą określoną w art. 76 i 76a k.p.a.;
  5. Jeżeli zamiarem inwestora jest działanie poprzez pełnomocnika/ów wówczas do wniosku należy dołączyć wszystkie pełnomocnictwa, z których wynika umocowanie do określonych czynności, w oryginale lub urzędowo poświadczone.

 

 

SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Decyzja administracyjna.

 

 

OPŁATY:

Zgodnie z załącznikiem do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2015 r., poz. 783 t.j.).

 

 

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Do 65 dni od daty złożenia kompletnego wniosku.

 

 

KOMÓRKA ORGANIZACYJNA ZAŁATWIAJĄCA SPRAWĘ:

Wydział Infrastruktury
Oddział Inwestycji Drogowych
Oddział Infrastruktury Technicznej i Kolejowej
00-950 Warszawa, pl. Bankowy 3/5, tel. 22 695 66 46 oraz 22 695 64 46
e-mail: winfrastruktury@mazowieckie.pl
godziny i dni urzędowania: pon. 13:00 - 16:00, śr. i pt. 8:00 - 12:00

 

 

TRYB ODWOŁAWCZY:
Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego, ul. Krucza 38/42, 00-926 Warszawa.

 

 

INFORMACJE DODATKOWE

Numer rachunku bankowego do wniesienia opłaty skarbowej:
Dzielnica Śródmieście m.st. Warszawy
ul. Nowogrodzka 43
City Bank Handlowy
60 1030 1508 0000 0005 5001 0038

 



Załączniki:

wzór wniosku o pozwolenie na budowę
wzór oświadczenia o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane