KARTA INFORMACYJNA

logo

WYDZIAŁ INFRASTRUKTURY

pl. Bankowy 3/5

00-950 Warszawa

Tel. 22 695 60 86

www.gov.pl/web/uw-mazowiecki

Nr karty informacyjnej
KI – WI/06
Nr wersji: 9

Data wydania:

30 czerwiec 2020 r.

SPRAWA: 

Przeniesienie pozwolenia na budowę.

PRZEDMIOT SPRAWY:

Wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę.

PODSTAWA PRAWNA:

art. 40 w powiązaniu z art. 82 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019r., poz.1186 ze zm.)

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY/ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
  1. Osobiście:

 

Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
pl. Bankowy 3/5

00-950 Warszawa
Punkt Obsługi Klienta,

wejście F (od al. Solidarności), parter, pokój 1

 

godziny i dni urzędowania:

poniedziałek – piątek: 08.00 – 16.00

 

  1. Pocztą na adres

 

Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie

Wydział Infrastruktury

pl. Bankowy 3/5

00-950 Warszawa

 


WYMAGANE DOKUMENTY:

1) wniosek o przeniesienie decyzji;

2) zgoda strony (poprzedniego inwestora) na rzecz której decyzja została wydana;

3) oświadczenie wnioskodawcy o przejęciu wszystkich warunków zawartych
    w pierwotnej decyzji;

4) Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane.

 

WAŻNE

  • Wszystkie dokumenty załączone do wniosku powinny być złożone w oryginale bądź poświadczone zgodnie z zasadą określoną w art. 76 i 76a ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U z 2020r., poz. 256).
  • Jeżeli inwestor działa poprzez pełnomocnika/ów do wniosku należy dołączyć wszystkie pełnomocnictwa, z których wynika umocowanie do określonych czynności. Pełnomocnictwa powinny być złożone w oryginale lub urzędowo poświadczone.

 

SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Decyzja administracyjna.

OPŁATY:

90 zł - zgodnie z załącznikiem do ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej
(Dz. U. z 2019 r., poz. 1000 ze zm.).

Opłaty wnosi się na konto:

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy

Centrum Obsługi Podatnika

21 1030 1508 0000 0005 5000 0070

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Niezwłocznie nie później niż w terminie 1 miesiąca od daty złożenia kompletnego wniosku.

KOMÓRKA ORGANIZACYJNA ZAŁATWIAJĄCA SPRAWĘ:

Wydział Infrastruktury

Oddział Specjalistycznej Administracji Architektoniczno-Budowlanej

pl. Bankowy 3/5

00-950 Warszawa

tel. 22 695 60 89

e-mail: winfrastruktury@mazowieckie.pl

 

godziny i dni przyjęć klientów:

poniedziałek: 13:00 – 16:00

czwartek: 08.00 – 12.00

TRYB ODWOŁAWCZY:

Od decyzji przysługuje odwołanie do Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (ul. Krucza 38/42, 00-926 Warszawa). Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Wojewody Mazowieckiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

INFORMACJE DODATKOWE:

Brak.



Załączniki:

oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomościa na cele budowlane