Szanowni Państwo,

w celu ułatwienie dostępu do informacji o sprawach prowadzonych w urzędzie,  oddajemy do Państwa dyspozycji niniejszy poradnik,  który w praktyczny sposób ma służyć pomocą w korzystaniu z usług naszego urzędu.

Poradnik składa się z trzech części, w których  znajdują się informacje na temat oświadczeń majątkowych, oświadczeń lustracyjnych oraz wybranych spraw administracyjnych realizowanych w urzędzie.

W poradniku w części dotyczącej kart informacyjnych prezentujemy listę wybranych usług świadczonych w urzędzie wraz ze szczegółowym ich opisem.  Dzięki kartom dowiecie się Państwo jak wygląda sposób załatwienia sprawy, jakie dokumenty są wymagane oraz gdzie należy je złożyć. Ponadto odnajdą Państwo informacje czy dana usługa wymaga uiszczenia opłaty,  jaki jest termin jej realizacji oraz w jakim trybie i do kogo można wnieść odwołanie. Mając na celu sprawne i efektywne wyszukanie informacji umożliwiamy skorzystanie z opcji wyszukiwarki, która klasyfikuje usługi według kategorii sprawy oraz komórki odpowiedzialnej (wydziały realizujące usługi administracyjne).

Żywimy nadzieję, że Poradnik ułatwi Państwu odnalezienie poszukiwanej informacji i okaże się pomocny podczas załatwiania spraw w urzędzie.