Szanowni Państwo,

w celu ułatwienie dostępu do informacji o sprawach prowadzonych w urzędzie,  oddajemy do Państwa dyspozycji niniejszy poradnik,  który w praktyczny sposób ma służyć pomocą w korzystaniu z usług naszego urzędu.

Poradnik składa się z trzech części, w których  znajdują się informacje na temat oświadczeń majątkowych, oświadczeń lustracyjnych oraz wybranych spraw administracyjnych realizowanych w naszym urzędzie.

W poradniku w zakładce Karty informacyjne prezentujemy listę wybranych usług świadczonych w urzędzie wraz ze szczegółowym ich opisem.  Dzięki kartom dowiecie się Państwo jak wygląda sposób załatwienia sprawy, jakie dokumenty są wymagane wraz z ich wzorami i miejscem złożenia. Ponadto odnajdą Państwo informacje czy dana usługa wymaga uiszczenia opłaty,  jaki jest termin jej realizacji oraz w jakim trybie i do kogo można wnieść odwołanie. Mając na celu sprawne i efektywne wyszukanie informacji umożliwiamy skorzystanie z opcji wyszukiwarki, która klasyfikuje usługi według kategorii sprawy oraz komórki odpowiedzialnej (wydziały realizujące sprawę).