Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 29 maja 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. poz. 964) informujemy, że bezpośrednia obsługa klienta w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim w Warszawie odbywa się wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty lub za pośrednictwem platformy e-usług.
Dopuszczalna liczba klientów w danym pomieszczeniu nie może przekraczać jednej osoby na stanowisko obsługowe.
Po osoby umówione wychodzi pracownik Urzędu. W trakcie wizyty w Urzędzie klient ma obowiązek zakrywania ust i nosa przy pomocy maseczki oraz dezynfekcji rąk.
Umówienie wizyty w Wydziałach Urzędu odbywa się poprzez kontakt telefoniczny:
Paszporty
Wnioski o wydanie paszportu można składać wyłącznie osobiście w:
Odbiór paszportu
Dokument paszportowy można odebrać po wcześniejszym umówieniu wizyty telefonicznie. Paszport odbierany jest wyłącznie osobiście w miejscu, gdzie złożony był wniosek.
Wydział Polityki Społecznej
W zakresie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego obsługa klientów odbywa się w poniedziałki, środy i piątki w godzinach 9.00 - 15.00, wyłącznie po wcześniejszym umówieniu wizyty za pośrednictwem internetowej Platformy e-usług https://www.e-uslugi.mazowieckie.pl/umow-wizyte#/visit-selection.
Informacji na temat koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego można uzyskać codziennie w godz. 8.00 - 13.00 pod numerami telefonów 22 695 71 74 oraz 22 695 71 83.
W pozostałych sprawach z zakresu polityki społecznej obsługa klienta odbywa się we wtorki i czwartki, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty pod numerami telefonów 22 695 71 00 lub 22 695 71 02.
Wydział Infrastruktury
Spotkania z klientami odbywają się tylko i wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym umówieniu.
Zamawianie akt do wglądu odbywa się pod numerami telefonów:
W sprawach dotyczących rejestrowania pojazdów należących do przedstawicielstw dyplomatycznych, urzędów konsularnych i misji specjalnych państw obcych lub organizacji międzynarodowych, obsługa klientów odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 15.00.
W celu umówienia terminu i godziny spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu
22 695 65 92.
Uwaga!: Biletomat do pobierania numerków jest nieczynny do odwołania.
Wydział Spraw Cudzoziemców
W sprawie możliwości osobistej wizyty pracownicy Wydziału Spraw Cudzoziemców kontaktują się bezpośrednio z klientami telefonicznie lub poprzez wiadomość SMS. Po ustaleniu daty i godziny wizyty klienci mogą przyjść i skorzystać z bezpośredniej obsługi w siedzibie Wydziału. Dodatkowo część usług jest dostępnapo uzyskaniu terminu poprzez Kalendarz internetowy dostępny pod adresem https://kolejka-wsc.mazowieckie.pl.
Wydział Skarbu Państwa i Nieruchomości
W sprawach związanych z zadaniami Wydziału Skarbu Państwa i Nieruchomości można kontaktować się pod numerami telefonów:
Wydział Rynku Pracy
W Wydziale Rynku Pracy funkcjonuje bezpośrednia obsługa klienta, umożliwiająca obsługę koniecznych spraw dla klientów, niemogących z ważnych względów skorzystać z ustawowego przedłużenia ważności uprawnień do pracy cudzoziemców ani z trybu e-zezwolenia na pracę.
Została wznowiona aktywność sesji formularza do trybu obsługi koordynowanej wniosków o wydanie zezwolenia na pracę. Sesja będzie aktywna dwa razy w miesiącu. Szczegółowe informacje znajdują się poniżej https://www.gov.pl/web/uw-mazowiecki/formularz-zgloszen-wnioskow-pracodawcow-do-obslugi-koordynowanej.
Przed wypełnieniem formularza prosimy o zapoznanie się z przydatnymi informacjami dotyczącymi Trybu obsługi koordynowanej https://www.gov.pl/web/uw-mazowiecki/przydatne-informacje-dotyczace-trybu-obslugi-koordynowanej).
Pracodawca wypełnia jednorazowo zgłoszenie dla każdego wniosku zgłaszanego do obsługi. W przypadku zgłoszenia wniosku do obsługi nie należy składać równolegle tego samego wniosku drogą pocztową ani elektroniczną, lecz postępować zgodnie z instrukcją przesłaną przez Urząd.
Jednocześnie zwracamy uwagę na dokładne wypełnianie pól formularza, gdyż wprowadzenie nieprawidłowych danych, a zwłaszcza adresu poczty elektronicznej uniemożliwi zakwalifikowanie wniosku do obsługi.
Wizyty klientów w innym celu niż złożenie wniosku o wydanie zezwolenia na pracę w trybie obsługi koordynowanej, będą się odbywać wyłącznie po wcześniejszym umówieniu. Prosimy o niezgłaszanie się do Urzędu bez wcześniej umówionej wizyty. Wizyty w Urzędzie odbywają się dopiero po jej wyznaczeniu przez pracownika Wydziału Rynku Pracy.
Wydział Zdrowia
W sprawach dotyczących specjalizacji lekarskich, lekarsko-dentystycznych i specjalizacji w pozostałych zawodach (farmaceuci, diagności laboratoryjni, fizjoterapeuci i w innych dziedzinach mających zastosowanie w ochronie zdrowia) kontakt osobisty z pracownikami merytorycznymi możliwy jest jedynie w sytuacjach wyjątkowych, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu na spotkanie.
Dane kontaktowe pracowników merytorycznych według dziedzin medycyny dostępne są na stronach:
Nowe zasady dokonywania opłat do Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego
Od 1 czerwca br. wpłaty należności na rzecz Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie dokonywane są wyłącznie przelewem.
Likwidacji uległa Kasa, prowadzona w siedzibie Urzędu przy placu Bankowym 3/5 w Warszawie.
Więcej informacji na stronie internetowej https://www.gov.pl/web/uw-mazowiecki/od-czerwca-nowe-zasady-dokonywania-wplat-na-rzecz-mazowieckiego-urzedu-wojewodzkiego
Zaktualizował: | Anna Malinowska |
---|---|
Data aktualizacji: | 05.06.2020 09:39 |