Karta informacyjna |
MAZOWIECKI URZĄD WOJEWÓDZKI WYDZIAŁ POLITYKI SPOŁECZNEJ ul. Czerniakowska 44 00-717 Warszawa Tel. (022) 695 71 00 http://www.mazowieckie.pl/ |
Nr karty informacyjnej:PG-01-WPS.IV.2 |
Nr wersji: 1 | |
Data wydania:01 lutego 2012 r. |
SPRAWA:Nadanie statusu Centrum Integracji Społecznej. |
PRZEDMIOT SPRAWY:Nadanie statusu Centrum Integracji Społecznej. |
PODSTAWA PRAWNA:Ustawa z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym ( Dz. U. Nr 122, poz.1143 z późn. zm.). |
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY/ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:Oddział Rynku Pracy |
WYMAGANE DOKUMENTY:Wniosek o przyznanie statusu Centrum instytucja tworząca składa do wojewody właściwego ze względu na siedzibę Centrum, który powinien zawierać:
|
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:Decyzja administracyjna. |
OPŁATY :Brak opłat. |
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:1 miesiąc |
KOMÓRKA ORGANIZACYJNA ZAŁATWIAJĄCA SPRAWĘ:Oddział Rynku Pracy |
TRYB ODWOŁAWCZY:Przysługuje prawo wniesienia odwołania do Ministra Pracy i Polityki Społecznej za pośrednictwem Wojewody Mazowieckiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji. |
INFORMACJE DODATKOWE:Status Centrum nadaje Wojewoda na podstawie wniosku składanego w terminie od dnia 1 kwietnia do dnia 30 kwietnia lub od dnia 1 września do dnia 30 września danego roku (art. 5 ust. 1 ustawy o zatrudnieniu socjalnym ). |
ZAŁĄCZNIKI:Brak. |
Zaktualizował: | |
---|---|
Data aktualizacji: | 26.08.2015 11:30 |