Dyrektor
.
Zastępca Dyrektora 
Wioletta Brodzik - Godzina
Sekretariat
   tel. 22 695 60 61
    faks 22 695 60 62
    bou@mazowieckie.pl
wejście B, parter, pokój 52
 
 Godziny pracy
od 8:00 do16:00
 
 W skład Biura Obsługi Urzędu wchodzą następujące oddziały:
  • Oddział Organizacyjny - BOU-I
  • Oddział Administrowania Nieruchomościami i Gospodarowania Mieniem- BOU-II
  • Oddział Remontów i Inwestycji - BOU-III
  • Oddział Logistyki - BOU-IV
  • Oddział Zamówień Publicznych - BOU-V
  • Oddział Kancelarii i Obsługi Klienta- BOU-VI
  • Oddział Zarządzania Dokumentacją- BOU-VII

Do zakresu działania Biura Obsługi Urzędu, należy w szczególności: 

1) planowanie i realizacja spraw związanych z pracami remontowymi, mającymi na celu utrzymanie obiektów w stanie niepogorszonym oraz dostosowaniem obiektów do bieżących potrzeb Urzędu, konserwacjami w tym przygotowywanie planów zakupów i remontów w zakresie działania biura;
2) realizacja polityki inwestycyjnej Urzędu, z zastrzeżeniem zadań Biura Informatyki, w szczególności:
a) realizacja zadań związanych z planowaniem inwestycji oraz przeprowadzeniem procesu budowlanego,
b) bieżące monitorowanie zaawansowania rzeczowego i finansowego realizowanych inwestycji,
c) realizacja zadań związanych z obsługą gwarancyjną wykonanych umów;
3) wykonywanie obowiązków administratora nieruchomości w zakresie zarządzania i administrowania nieruchomościami Skarbu Państwa przekazanymi w trwały zarząd Urzędowi oraz administrowanie nieruchomościami użytkowanymi na podstawie umów
najmu, użyczenia i innych tytułów prawnych do nieruchomości;
4) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami majątkowymi zawieranymi przez Urząd;
5) opracowywanie sprawozdań z realizacji krajowego planu działań dotyczących efektywności energetycznej;
6) zapewnienie ochrony fizycznej Urzędu, koordynacja i nadzór nad ochroną osób i mienia w Urzędzie oraz nadzór nad realizacją planu ochrony Urzędu;
7) zapewnienie świadczenia usługi sprzątania;
8) prowadzenie ksiąg inwentarzowych, ewidencji wyposażenia i wartości niematerialnych i prawnych oraz gospodarki magazynowej i sporządzanie sprawozdania o stanie i ruchu środków trwałych;
9) zapewnienie sprawnej łączności telefonicznej Urzędu zarówno stacjonarnej, jak i komórkowej, oraz prowadzenie rozliczeń z tym związanych;
10) prowadzenie rejestru użytkowników sprzętu RTV w Urzędzie oraz sporządzanie wniosków o rejestrację odbiorników i zapłatę abonamentów;
11) organizacja przemieszczenia Wojewody i pracowników Urzędu wchodzących w skład Głównego Stanowiska Kierowania na Zapasowe Miejsce Pracy w uzgodnieniu z Wydziałem Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego;
12) zapewnienie usług transportowych na potrzeby Urzędu;
13) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rzecz Urzędu;
14) monitorowanie zamówień publicznych udzielanych przez kierowników zespolonych służb, inspekcji i straży wojewódzkich oraz Państwowej Straży Łowieckiej;
15) zlecanie tłumaczeń pisemnych dokumentów urzędowych i innych tekstów, zgłaszanych przez komórki organizacyjne Urzędu;
16) prowadzenie spraw związanych z realizacją zakupów na potrzeby Urzędu, w tym artykułów biurowych, sprzętu, części zamiennych oraz wyposażenia pomieszczeń, z wyłączeniem zakupów informatycznych;
17) prowadzenie gospodarki magazynowej Urzędu;
18) prowadzenie spraw dotyczących zaopatrzenia Urzędu we właściwe pieczęcie i stemple oraz przeprowadzanie likwidacji zużytych lub nieaktualnych;
19) zapewnienie usług powielarni oraz realizacja spraw tablic na potrzeby Urzędu;
20) prowadzenie spraw związanych z zamawianiem ogłoszeń prasowych na potrzeby Urzędu;
21) prowadzenie spraw związanych z wynajmem sal konferencyjnych Urzędu, w tym zapewnienie obsługi logistyczno–technicznej spotkań, narad i imprez okolicznościowych;
22) prowadzenie spraw związanych z gospodarką odzieżą ochronną i roboczą;
23) organizacja we współpracy z Biurem Wojewody oficjalnych wizyt oraz wyjazdów krajowych i zagranicznych Wojewody, Wicewojewodów i Dyrektora Generalnego;
24) realizacja zadań związanych z obsługą zgłoszeń serwisowych dotyczących budynków i infrastruktury Urzędu, z wyłączeniem zgłoszeń informatycznych;
25) udział w administrowaniu zintegrowanym systemem bezpieczeństwa Urzędu, we współpracy z Biurem Informatyki;
26) koordynowanie obsługi klienta w Urzędzie, w tym prowadzenie punktu informacyjnego;
27) koordynowanie procesu zarządzania dokumentacją w Urzędzie;
28) prowadzenie archiwum Urzędu;
29) prowadzenie kancelarii Urzędu, z zastrzeżeniem spraw właściwych dla Oddziału Obsługi Klienta w Wydziale Spraw Cudzoziemców;
30) prowadzenie punktu potwierdzającego profil zaufany elektronicznej platformy usług;
31) prowadzenia rejestru umów zawartych w ramach środków dysponenta III stopnia, z wyjątkiem umów o pracę.

 Informujemy, że:

  • Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Mazowiecki z siedzibą przy pl. Bankowym 3/5 w Warszawie.
  • Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD) - 
    Kontakt: iod@mazowieckie.pl  lub listownie: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa.
  • Przetwarzamy Państwa dane osobowe wyłącznie w celu wykonania zadań Administratora, które wynikają z przepisów prawa oraz zadań realizowanych w interesie publicznym.
  • Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do prowadzenia sprawy w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim w Warszawie.
  • Odbiorcami Państwa danych mogą być tylko instytucje uprawnione na podstawie przepisów prawa lub podmioty, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych na podstawie zawartej umowy.
  • Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia i wniesienia sprzeciwu.
  • Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Mogą to Państwo zrobić, jeśli uznają, że przetwarzamy dane osobowe z naruszeniem przepisów prawa.
  • Jeżeli przetwarzamy dane osobowe na podstawie udzielonej nam zgody, mogą ją Państwo w dowolnym momencie wycofać (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed jej wycofaniem).
  • Dane osobowe przechowujemy przez okres niezbędny do wykonania zadań Administratora oraz realizacji obowiązku archiwizacyjnego, które wynikają z przepisów prawa.

 
[Podstawa prawna: rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016)]



Załączniki:

Klauzula informacyjna dla klientów MUW