Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie


pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa


tel. 22 695 69 95
faks 22 695 66 87
ESP /t6j4ljd68r/skrytka

 Pod tym numerem nie jest udzielana informacja  
z zakresu kompetencji Wydziału Spraw Cudzoziemców
i Wydziału Rynku Pracy

info@mazowieckie.pl


NIP 525-100-88-75
REGON 013272620

Godziny urzędowania:
od 8:00 do 16:00
od poniedziałku do piątku

Zmiana pozwolenia na budowę.

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy budownictwo
Komórka odpowiedzialna Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
KARTA INFORMACYJNA

                       logo              WYDZIAŁ INFRASTRUKTURY
pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa
Tel. 22 695 60 86
Faks 22 695 61 92
www.gov.pl/web/uw-mazowiecki


Nr karty informacyjnej
KI – WI/07
Nr wersji: 10
Data wydania:
30 lipca 2020 r.
SPRAWA: 

Zmiana pozwolenia na budowę.

PRZEDMIOT SPRAWY:

Wydanie decyzji o zmianie pozwolenia na budowę na wniosek inwestora.

PODSTAWA PRAWNA:

Art. 36a w powiązaniu z art. 82 ust. 3 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.)

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY/ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:

1) Osobiście

Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Punkt Obsługi Klienta
pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa
wejście F (od al. Solidarności), pokój 1

Godziny przyjęć:
poniedziałek – piątek: 08:00 – 16:00

2) Pocztą

Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Wydział Infrastruktury
pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa

WYMAGANE DOKUMENTY:
Do wniosku o zmianę pozwolenia na budowę należy dołączyć:

1. Cztery egzemplarze projektu budowlanego zamiennego wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczególnymi oraz zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane), aktualnym na dzień opracowania projektu;
2. Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane;
3. Decyzję o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, jeżeli jest ona
wymagana zgodnie z przepisami o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i w zależności od zakresu zmiany decyzji.

WAŻNE:
Wszystkie dokumenty załączone do wniosku powinny być w oryginale bądź poświadczone zgodnie z zasadą określoną w art. 76 i 76a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r., poz. 256).

Jeżeli inwestor działa poprzez pełnomocnika/ów wówczas do wniosku należy dołączyć wszystkie pełnomocnictwa, z których wynika umocowanie do określonych czynności.
Pełnomocnictwa powinny być złożone w oryginale lub urzędowo poświadczone.

SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Decyzja administracyjna.

OPŁATY:

Zgodnie z załącznikiem do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r., o opłacie skarbowej (Dz. U.
z 2019 r., poz. 1000 z późn. zm).

Opłatę należy uiścić na konto:

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy
Centrum Obsługi Podatnika
21 1030 1508 0000 0005 5000 0070

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Do 65 dni od daty złożenia kompletnego wniosku.

KOMÓRKA ORGANIZACYJNA ZAŁATWIAJĄCA SPRAWĘ:

Wydział Infrastruktury
Oddział Specjalistycznej Administracji Architektoniczno-Budowlanej
pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa
tel. 22 695 60 89
e-mail: winfrastruktury@mazowieckie.pl

Godziny przyjęć:
poniedziałek 13:00 – 16:00
czwartek 08:00 – 12:00

TRYB ODWOŁAWCZY:

Od decyzji przysługuje odwołanie do Głównego Inspektora Nadzoru za pośrednictwem Wojewody Mazowieckiego.

INFORMACJE DODATKOWE:

Brak.

Tag

Załączniki

Powiadom znajomego