W Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim w Warszawie wyznacza się trzech koordynatorów do spraw dostępności. Do pełnienia funkcji Koordynatorów wyznacza się:
1) Joannę Mikulską tel. (22) 695 64 49
2) Dominika Kurowskiego tel. (22) 695 66 37
3) Annę Sobieską tel. (22) 695 64 21

e-mail: dostepnosc@mazowieckie.pl

Do zadań Koordynatorów należy w szczególności:

1)  wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd;

2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;

3) monitorowanie działalności Urzędu, w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;

4) przedstawianie Dyrektorowi Generalnemu Urzędu bieżących informacji
o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań;

5) zwoływanie cyklicznych spotkań Zespołu do spraw dostępności;

6) sporządzenie raportu o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie, który publikowany jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu.



Załączniki: