Zapytanie ofertowe nr WSC-IV.3144.69.2023 Jednodniowe szkolenie stacjonarne dot. telefonicznej obsługi klienta wielokulturowego
WSC-IV.3144.69.2023 Jednodniowe szkolenie stacjonarne dot. telefonicznej obsługi klienta wielokulturowego.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa
tel. 22 695 69 95
faks 22 695 66 87
ESP /t6j4ljd68r/skrytka
Pod tym numerem nie jest udzielana informacja
z zakresu kompetencji Wydziału Spraw Cudzoziemców
i Wydziału Rynku Pracy
info@mazowieckie.pl
NIP 525-100-88-75
REGON 013272620
Godziny urzędowania:
od 8:00 do 16:00
od poniedziałku do piątku
WSC-IV.3144.69.2023 Jednodniowe szkolenie stacjonarne dot. telefonicznej obsługi klienta wielokulturowego.
Od dnia 25 maja 2020 r. Wydział Infrastruktury Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie wznawia bezpośrednią obsługę Klientów. Spotkania z Klientami odbywają się zgodnie z dotychczas obowiązującym harmonogramem przyjęć Klientów, tj. w poniedziałki od 13.00 do 16.00, w czwartki od 8.00 do 12.00, tylko i...
Wydział Infrastruktury informuje o ograniczeniach w obsłudze klientów w dniach 16 – 25 marca 2020 roku. Zmiany spowodowane są koniecznością zapobiegania rozprzestrzenianiu się koronawirusa SARS- CoV-2. Ograniczenia mogą zostać wydłużone w zależności od rozwoju sytuacji epidemiologicznej w kraju.
Zadania Oddziału Obsługi Klienta 1. Do zakresu działania Oddziału Obsługi Klienta należy: 1) realizacja zadań Wojewody wynikających z ustawy z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach: a)przyjmowanie wniosków o udzielenie zezwoleń na pobyt czasowy, na pobyt stały, pobyt rezydenta długoterminowego Unii Europejskiej oraz ich weryfikacja pod względem...