Wydział Infrastruktury- informacje dotyczące wznowienia bezpośredniej obsługi klientów.
Od dnia 25 maja 2020 r. Wydział Infrastruktury Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie wznawia bezpośrednią obsługę Klientów. Spotkania z Klientami odbywają się zgodnie z dotychczas obowiązującym harmonogramem przyjęć Klientów, tj. w poniedziałki od 13.00 do 16.00, w czwartki od 8.00 do 12.00, tylko i wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym umówieniu. Zamawianie akt do wglądu, odbywa się pod numerami telefonów:
- Oddział Postępowań Odwoławczych i Nadzwyczajnych (22) 695-66-34
- Oddział Specjalistycznej Administracji Architektoniczno-Budowlanej (22) 695-62-19
- Oddział Transportu i Organizacji (22) 695-60-80
- Delegatura w Ostrołęce (29) 746-62-60
- Delegatura w Płocku (24) 235-11-51
- Delegatura w Radomiu (48) 362-05-94
W sprawach dotyczących rejestrowania pojazdów należących do przedstawicielstw dyplomatycznych, urzędów konsularnych i misji specjalnych państw obcych lub organizacji międzynarodowych, obsługa Klientów odbywa się od poniedziałku do piątku
w godzinach 9.00 – 15.00. W celu umówienia terminu i godziny spotkania, prosimy o kontakt pod numerem telefonu (22) 695-65-92.
Prosimy o niezgłaszanie się do urzędu bez wcześniej umówionej wizyty. Informujemy, że Klienci nieumówieni na spotkanie, nie będą obsługiwani. Ponadto biletomat do pobierania numerków jest nieczynny do odwołania.
W związku z działaniami mającymi na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu się koronawirusa SARS-CoV-2 oraz mając na względzie bezpieczeństwo Klientów i pracowników Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie, informujemy, iż obsługa Klientów odbywa się tylko i wyłącznie pod warunkiem zachowania wymogów sanitarnych, tj.:
1) zakrycia nosa i ust, zabezpieczając drogi oddechowe;
2) dezynfekcji rąk po wejściu do budynku urzędu lub stosowania rękawic ochronnych;
3) zachowania co najmniej 1,5 metrowej odległości pomiędzy osobami;
4) w jednym pokoju może przebywać tylko jeden Klient do jednej sprawy.
Jednocześnie nadal zachęcamy Państwa do korzystania z alternatywnych form komunikacji z urzędem, poprzez kontakt telefoniczny lub wiadomości e-mail. Ponadto pisma, wnioski, podania i inne można składać poprzez operatora pocztowego lub przy wykorzystaniu platformy e-PUAP.
Mając na uwadze stan epidemiczny w kraju, prosimy o wyrozumiałość i zastosowanie się do wskazanych procedur.