Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie


pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa


tel. 22 695 69 95
faks 22 695 66 87
ESP /t6j4ljd68r/skrytka

 Pod tym numerem nie jest udzielana informacja  
z zakresu kompetencji Wydziału Spraw Cudzoziemców
i Wydziału Rynku Pracy

info@mazowieckie.pl


NIP 525-100-88-75
REGON 013272620

Godziny urzędowania:
od 8:00 do 16:00
od poniedziałku do piątku

Wydział Infrastruktury- informacje dotyczące wznowienia bezpośredniej obsługi klientów.

Od dnia 25 maja 2020 r.  Wydział Infrastruktury i rolnictwa Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie wznawia bezpośrednią obsługę Klientów. Spotkania z Klientami odbywają się zgodnie z dotychczas obowiązującym harmonogramem przyjęć Klientów, tj. w poniedziałki od 13.00 do 16.00,  w czwartki od 8.00 do 12.00, tylko i wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym umówieniu. Zamawianie akt do wglądu, odbywa się pod numerami telefonów:

  1. Oddział Postępowań Odwoławczych (22) 695-66-34
  2. Oddział Specjalistycznej Administracji Architektoniczno-Budowlanej (22) 695-62-19
  3. Oddział Obsługi Przejść Granicznych, Egzekucji i Transportu (22) 695-60-86
  4. Delegatura w Ostrołęce (29) 746-62-60
  5. Delegatura w Płocku (24) 235-11-66
  6. Delegatura w Radomiu (48) 362-05-94

 

Prosimy o niezgłaszanie się do urzędu bez wcześniej umówionej wizyty. Informujemy, że Klienci nieumówieni na spotkanie, nie będą obsługiwani.  Ponadto biletomat do pobierania numerków jest nieczynny do odwołania.

W związku z działaniami mającymi na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu się koronawirusa SARS-CoV-2 oraz mając na względzie bezpieczeństwo Klientów i pracowników Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie, informujemy, iż obsługa Klientów odbywa się tylko i wyłącznie pod warunkiem zachowania wymogów sanitarnych, tj.:

1)   zakrycia nosa i ust, zabezpieczając drogi oddechowe;

2)   dezynfekcji rąk po wejściu do budynku urzędu lub stosowania rękawic ochronnych;

3)   zachowania co najmniej 1,5 metrowej odległości pomiędzy osobami;

4)   w jednym pokoju może przebywać tylko jeden Klient do jednej sprawy.

Jednocześnie nadal zachęcamy Państwa do korzystania z alternatywnych form komunikacji z urzędem, poprzez kontakt telefoniczny lub wiadomości e-mail. Ponadto pisma, wnioski, podania i inne można składać poprzez operatora pocztowego lub przy wykorzystaniu platformy e-PUAP.

Mając na uwadze stan epidemiczny w kraju, prosimy o wyrozumiałość i zastosowanie się do wskazanych procedur.

Tag

Powiadom znajomego