Elektroniczna Skrzynka Podawcza ePUAP
Doręczanie pism w formie dokumentów elektronicznych do Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie
Elektroniczna Skrzynka Podawcza Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie znajduje się na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP) (http://epuap.gov.pl)
Usługi świadczone przez Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie na platformie ePUAP można wyszukać wpisując w wyszukiwarkę pełną nazwę urzędu, czyli: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie.
Adres elektronicznej skrytki podawczej na ePUAP
Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie
/t6j4ljd68r/skrytka
e – usługi:
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie udostępnił na ePUAP usługi elektroniczne (po kliknięciu na wybraną usługę, nastąpi przekierowanie na stronę karty usługi z możliwością przejścia do formularza usługi), tj.:
- Pismo ogólne do podmiotu publicznego
- Udostępnianie informacji publicznej na wniosek
- Umarzanie, odraczanie lub rozkładanie na raty grzywny, z tytułu należności mandatu karnego kredytowanego
- Umarzanie, odraczanie lub rozkładanie na raty należności budżetowych
- Uzgadnianie czasu i trasy przemarszu pielgrzymki na terenie województwa
- Uzyskanie patronatu lub członkostwa w komitecie honorowym
- Wydanie kopii dokumentów z archiwum zakładowego
- Oświadczenia wnioskodawcy o dotychczasowym stanie realizacji uprawnień
- Organizacja przyjmowania, rejestrowania i załatwiania skarg i wniosków w Urzędzie Wojewódzkim
- Oświadczenie wnioskodawcy o miejscach zamieszkania na obecnym terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
Ponadto Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie świadczy usługi elektroniczne na ePUAP zrealizowane w ramach projektu pn. „Elektroniczna Platforma Wymiany i Obiegu Dokumentów Województwa Mazowieckiego” (EPWiOD):
- Uzgadnianie planów ograniczeń dostaw ciepła
- Wpis do rejestru tłumaczy polskiego języka migowego (PJM) oraz systemu językowo-migowego (SJM)
- Wydanie postanowienia opiniującego wniosek o wydanie książeczki żeglarskiej w zakresie istnienia przesłanek do odmowy wydania paszportu
- Zgłoszenie utraty/zniszczenia/odnalezienia dokumentu paszportowego
- Zwrot nienależnej opłaty paszportowej
- Zezwolenie na umieszczenie rodzeństwa oraz zwiększenie liczby dzieci w placówce opiekuńczo – wychowawczej typu rodzinnego
- Zezwolenie na umieszczenie kolejnego dziecka, pomimo przekroczenia dopuszczalnej liczby dzieci w placówce opiekuńczo – wychowawczej
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 oraz ze środków budżetu państwa.
Formaty dokumentów elektronicznych przyjmowanych w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim w Warszawie:
Informujemy, że bardzo ważne jest, aby dokumenty elektroniczne spełniały następujące wymagania:
- maksymalny rozmiar dokumenty elektronicznego wraz z załącznikiem wynosi 5 megabajtów, w tym załącznik maksymalnie 3,5 megabajtów, w przypadku przesłania korespondencji za pośrednictwem ePUAP;
- dokumenty elektroniczne można dostarczyć na niżej wymienionych nośnikach informatycznych:
- płyta CD-RW lub DVD-RW,
- pamięć masowa USB 1.1, 2.0 lub 3.0,
- dyskietka 1,44 MB.
(Wymienione nośniki danych muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru); - dokumenty powinny być podpisane profilem zaufanym ePUAP lub bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu (wydanego przez jeden z podmiotów kwalifikowanych świadczących usługi certyfikacyjne) oraz opatrzone zgodnymi z prawdą danymi osobowymi osoby składającej dokument (nie dotyczy udostępniania informacji publicznej na wniosek).
Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, RTF, XPS, XLS
- ODS, ODT, ODP, DOCX, XLSX
- CSV
- TXT
- GIF, TIF, BMP, JPG, PNG
- ZIP
W przypadku doręczenia dokumentów elektronicznych nie spełniających powyższych wymogów, nie zostaną podjęte czynności związane z wszczęciem postępowania rozpatrywania sprawy.
Profil zaufany:
Profil zaufany jest bezpłatną metodą potwierdzania tożsamości obywatela w systemach elektronicznej administracji – to odpowiednik bezpiecznego podpisu elektronicznego, weryfikowanego certyfikatem kwalifikowanym. Wykorzystując profil zaufany obywatel może załatwić sprawy administracyjne (np. wnoszenie podań, odwołań, skarg) drogą elektroniczną bez konieczności osobistego udania się do urzędu.
Rejestr punktów potwierdzających profil zaufany