Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych.
Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.
Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
Więcej informacji w naszej polityce prywatności.
Zamówienie na : Wykonanie remontu korytarza w budynku zlokalizowanym przy ul. Teodora Zielińskiego 13 w Radomiu, użytkowanym przez Mazowiecki Urząd Wojewódzki .
Zamówienie na : Przeglądy serwisowe, konserwacje oraz naprawy awaryjne systemu stacjonarnych monitorów promieniowania CAS, użytkowanego przez Placówkę Straży Granicznej Warszawa-Okęcie
Zamówienie na : [BRI-IV.2500.3.2022] opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla remontu nawierzchni przeznaczonej na
postój pojazdów, dostosowania wejścia głównego do budynku do potrzeb osób z ograniczoną mobilnością (przebudowa chodnika) oraz opracowanie ekspertyzy i metodologii usunięcia zawilgocenia ścian piwnicy w budynku przy ul. Marszałkowskiej
3/5 w Warszawie