Poradnik klienta
Ogłoszenie
dla klientów Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego
w Warszawie
Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 sierpnia 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. poz. 1356 z późn. zm.) informujemy, że bezpośrednia obsługa klienta w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim w Warszawa odbywa się wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty lub za pośrednictwem platformy e-usług.
Dopuszczalna liczba klientów w danym pomieszczeniu nie może przekraczać jednej osoby na stanowisko obsługowe.
Po osoby umówione wychodzi pracownik Urzędu. W trakcie wizyty w Urzędzie klient ma obowiązek zakrywania ust i nosa oraz dezynfekcji rąk.
Umówienie wizyty w wydziałach Urzędu odbywa się poprzez kontakt telefoniczny:
- Wydział Spraw Obywatelskich (w sprawach Oddziału Ogólnego i Oddziału Ewidencji Obywateli) –
tel. 22 695 73 09 lub 22 695 73 10, - Biuro Rozwoju i Inwestycji (w sprawach podpisania umów) – tel. 22 695 60 82,
- Wydział Skarbu Państwa i Nieruchomości – tel. 22 695 60 29,
- Wydział Geodezji – tel. 22 695 79 21,
- Wydział do Spraw Osób Niepełnosprawnych – tel. 22 536 05 40,
- Wojewódzki Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności – tel. 22 536 05 40,
- Wydział Polityki Społecznej – tel. 22 695 71 00 lub 22 695 71 02 (wizyty umawiane na wtorki
i czwartki).
W zakresie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego obsługa klienta odbywa się
w poniedziałki, środy i piątki w godzinach 9:00 – 15:00, wyłącznie po wcześniejszym umówieniu wizyty za pośrednictwem internetowej Platformy e-usług.
Link do platformy https://www.e-uslugi.mazowieckie.pl/umow-wizyte#/visit-selection
Wszelkich informacji na temat koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego można uzyskać codziennie w godz. 8:00 – 13:00 pod numerami telefonów 22 695 71 74 oraz 22 695 71 83.
Infrastruktura
Spotkania z klientami będą odbywać się zgodnie z dotychczas obowiązującym harmonogramem przyjęć klientów, poniedziałki od 13.00 – 16.00, w czwartki od 8.00 – 12.00, tylko i wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym umówieniu.
Zamawianie akt do wglądu, będzie odbywać się pod numerami telefonów:
- Oddział Postępowań Odwoławczych i Nadzwyczajnych tel. 22 695 66 34,
- Oddział Specjalistycznej Administracji Architektoniczno-Budowlanej tel. 22 695 62 19,
- Oddział Transportu i Organizacji tel. 22 695 60 80,
- Delegatura w Ostrołęce tel. 29 746 62 60,
- Delegatura w Płocku tel. 24 235 11 51,
- Delegatura w Radomiu tel. 48 362 05 94.
W sprawach dotyczących rejestrowania pojazdów należących do przedstawicielstw dyplomatycznych, urzędów konsularnych i misji specjalnych państw obcych lub organizacji międzynarodowych, obsługa Klientów będzie odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 15.00.
W celu umówienia terminu i godziny spotkania, kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 22 695 65 92.
Uwaga!: Biletomat do pobierania numerków jest nieczynny do odwołania.
Sprawy Wydziału Spraw Cudzoziemców
Wizyty klientów odbywają się wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym lub sms-owym umówieniu. Prosimy o niezgłaszanie się do Urzędu bez wcześniej umówionej wizyty. Wizyty w Urzędzie odbywają się dopiero po jej wyznaczeniu przez pracownika Wydziału Spraw Cudzoziemców.
Sprawy Wydziału Skarbu Państwa i Nieruchomości
W sprawach związanych z zadaniami Wydziału Skarbu Państwa i Nieruchomości można kontaktować się pod numerami telefonów:
- Oddział Regulacji Stanu Prawnego Nieruchomości – 22 695 61 48,
- Oddział Inwestycji Liniowych – 22 695 61 30,
- Oddział Wywłaszczeń i Rekompensat – 22 695 62 56,
- Oddział Gospodarki Nieruchomościami Skarbu Państwa – 22 695 69 25,
- Oddział Ogólny – 22 695 62 57,
- Oddział w Placówce Delegaturze Zamiejscowej w Siedlcach – 25 644 81 78,
- Oddział w Placówce Delegaturze Zamiejscowej w Ostrołęce – 29 746 62 40,
- Oddział w Placówce Delegaturze Zamiejscowej w Płocku – 24 235 11 19,
- Oddział w Placówce Delegaturze Zamiejscowej w Ciechanowie – 23 671 93 34,
- Oddział w Placówce Delegaturze Zamiejscowej w Radomiu – 48 362 02 24.
Wydział Rynku Pracy
W Wydziale Rynku Pracy funkcjonuje bezpośrednia obsługa klienta, umożliwiająca obsługę koniecznych spraw dla klientów, niemogących z ważnych względów skorzystać z ustawowego przedłużenia ważności uprawnień do pracy cudzoziemców ani z trybu e-zezwolenia na pracę.
Została wznowiona aktywność sesji formularza do trybu obsługi koordynowanej wniosków
o wydanie zezwolenia na pracę. Sesja jest aktywna dwa razy w miesiącu. Szczegółowe informacje znajdują się poniżej:
Przed wypełnieniem formularza prosimy o zapoznanie się z przydatnymi informacjami dotyczącymi Trybu obsługi koordynowanej (link: https://www.gov.pl/web/uw-mazowiecki/przydatne-informacje-dotyczace-trybu-obslugi-koordynowanej).
Pracodawca wypełnia jednorazowo zgłoszenie dla każdego wniosku zgłaszanego do obsługi. W przypadku zgłoszenia wniosku do obsługi nie należy składać równolegle tego samego wniosku drogą pocztową ani elektroniczną, lecz postępować zgodnie z instrukcją przesłaną przez Urząd.
Jednocześnie zwracamy uwagę na dokładne wypełnianie pól formularza, gdyż wprowadzenie nieprawidłowych danych, a zwłaszcza adresu poczty elektronicznej uniemożliwi zakwalifikowanie wniosku do obsługi.
Wizyty klientów - w innym celu niż złożenie wniosku o wydanie zezwolenia na pracę w trybie obsługi koordynowanej – odbywają się wyłącznie po wcześniejszym umówieniu. Prosimy o niezgłaszanie się do Urzędu bez wcześniej umówionej wizyty. Wizyty w Urzędzie odbywają się dopiero po jej wyznaczeniu przez pracownika Wydziału Rynku Pracy.
Zdrowie
W sprawach dotyczących specjalizacji lekarskich, lekarsko-dentystycznych i specjalizacji
w pozostałych zawodach (farmaceuci, diagności laboratoryjni, fizjoterapeuci i w innych dziedzinach mających zastosowanie w ochronie zdrowia), doskonalenia zawodowego ratowników i dyspozytorów medycznych kontakt osobisty z pracownikami merytorycznymi możliwy jest jedynie w sytuacjach wyjątkowych, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu na spotkanie.
Dane kontaktowe pracowników merytorycznych według dziedzin medycyny dostępne są na stronach lub poniżej:
- lekarze i lekarze dentyści: www.gov.pl/web/uw-mazowiecki/lekarze-i-lekarze-dentysci3
- farmaceuci: www.gov.pl/web/uw-mazowiecki/farmaceuci2
- specjalizacje mające zastosowanie w ochronie zdrowia:
www.gov.pl/web/uw-mazowiecki/specjalizacje-majace-zastosowanie-w-ochronie-zdrowia2 - diagności laboratoryjni: www.gov.pl/web/uw-mazowiecki/diagnosci-laboratoryjni2
- fizjoterapeuci: www.gov.pl/web/uw-mazowiecki/fizjoterapeuci2
- doskonalenie zawodowe ratowników i dyspozytorów medycznych (karty doskonalenia zawodowego, kursy kwalifikowanej pierwszej pomocy): ratownictwo@mazowieckie.pl, tel. 22 695 60 85,
22 695 62 32
Nowe zasady dokonywania opłat do Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego
Od 1 czerwca br. wpłaty należności na rzecz Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego
w Warszawie dokonywane są wyłącznie przelewem. Więcej informacji znajduje się poniżej: https://www.gov.pl/web/uw-mazowiecki/od-czerwca-nowe-zasady-dokonywania-wplat-na-rzecz-mazowieckiego-urzedu-wojewodzkiego.