Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie


pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa


tel. 22 695 69 95
faks 22 695 66 87
ESP /t6j4ljd68r/skrytka

 Pod tym numerem nie jest udzielana informacja  
z zakresu kompetencji Wydziału Spraw Cudzoziemców
i Wydziału Rynku Pracy

info@mazowieckie.pl


NIP 525-100-88-75
REGON 013272620

Godziny urzędowania:
od 8:00 do 16:00
od poniedziałku do piątku

Obwieszczenie WI-I.7821.19.1.2019.IM

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Szczegóły

Znak sprawy WI-I.7821.19.1.2019.IM

Rodzaj dokumentu Decyzja

Data ważności ogłoszenia

Treść

OBWIESZCZENIE WOJEWODY MAZOWIECKIEGO

 


Na podstawie art. 11f ust. 3 w związku z 11f ust. 6 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1474 ze zm.) zawiadamia się, że w dniu 15 lipca 2020 r., Wojewoda Mazowiecki wydał decyzję Nr 77/SPEC/2020, znak: WI-I.7821.19.1.2019.IM umarzającą postępowanie odwoławcze w zakresie odwołania od decyzji Starosty Mińskiego Nr 792/19 z dnia 14 sierpnia 2019 r., znak: AB.6740.15.186.2019 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.: „Budowa ulicy Widok, ul. Chabrowej i ul. Rżysko w miejscowości Cegłów, gmina Cegłów, powiat miński, województwo mazowieckie”.

Niniejsza decyzja Wojewody Mazowieckiego jest ostateczna w administracyjnym toku instancji. Wobec wyczerpania środków odwoławczych stronie służy prawo wniesienia skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie, za pośrednictwem Wojewody Mazowieckiego, w terminie 30 dni od dnia doręczenia. Zgodnie z art. 49 Kpa doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Z treścią decyzji oraz z dokumentacją sprawy można się zapoznać w Wydziale Infrastruktury Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie (Wydział Infrastruktury Oddział Specjalistycznej Administracji Architektoniczno - Budowlanej Delegatura-Placówka Zamiejscowa w Radomiu, ul. Żeromskiego 53, 26-600 Radom, Punkt Obsługi Klienta pokój nr 205A, w następujących godzinach: poniedziałek 13-16 oraz w czwartek 8-12), po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym pod nr 48 36-20-594. Osoby nie umówione nie będą obsługiwane.

Informacja ta ma na celu jedynie przedstawienie aktualnego stanu postepowania. Podczas jej trwania strony nie uzyskają informacji o planowanym terminie zakończenia postępowania ani nie otrzymają informacji merytorycznych.

Czas przeznaczony na zapoznanie się z aktami wynosi 30 min i nie może zostać przedłużony. W pokoju nr 205A może przebywać tylko jedna osoba do danej sprawy.

Podczas przeglądania akt obowiązuje nakaz zachowania 1,5 m odległości pomiędzy osobami oraz nakaz używania rękawiczek jednorazowych, dezynfekcji dłoni oraz zasłaniania ust i nosa.

Osoba odbierająca dokumentacje z urzędu powinna używać rękawiczek jednorazowych, zdezynfekować dłonie oraz mieć zasłonięte usta i nos.

Tag

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Zamknij