Dostepność
W Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim w Warszawie wyznacza się trzech koordynatorów do spraw dostępności. Do pełnienia funkcji Koordynatorów wyznacza się:
1) Joannę Mikulską tel. (22) 695 64 49
2) Dominika Kurowskiego tel. (22) 695 66 37
3) Wioletta Brodzik - Godzina tel. (22) 695 60 08
e-mail: dostepnosc@mazowieckie.pl
Do zadań Koordynatorów należy w szczególności:
1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd;
2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
3) monitorowanie działalności Urzędu, w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
4) przedstawianie Dyrektorowi Generalnemu Urzędu bieżących informacji
o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań;
5) zwoływanie cyklicznych spotkań Zespołu do spraw dostępności;
6) sporządzenie raportu o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie, który publikowany jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu.