Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie


pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa


tel. 22 695 69 95
faks 22 695 66 87
ESP /t6j4ljd68r/skrytka

 Pod tym numerem nie jest udzielana informacja  
z zakresu kompetencji Wydziału Spraw Cudzoziemców
i Wydziału Rynku Pracy

info@mazowieckie.pl


NIP 525-100-88-75
REGON 013272620

Godziny urzędowania:
od 8:00 do 16:00
od poniedziałku do piątku

Treść obwieszczenia

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Znak sprawy WI-I.7821.29.4.2019.TM.HP.EG(EPJ)
Typ sprawy Drogi
Rodzaj dokumentu wszczęcie
Data ważności ogłoszenia

OBWIESZCZENIE WOJEOWDY MAZOWIECKIEGO

O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA

 

Działając na podstawie art. 9 i 10 § 1 i 61 w związku z art. 157 § 2, art. 156 § 1 pkt 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.), dalej Kpa, zawiadamiam o wszczęciu na wniosek Pana Jana Burkot reprezentowanego przez r.pr. Krzysztofa Jarzyńskiego o stwierdzenie nieważności decyzji Starosty Warszawskiego Zachodniego Nr 327/2018 z dnia 5 lipca 2018 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej „budowie drogi gminnej oznaczonej symbolem 3KDL w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego, w miejscowości Blizne Łaszczyńskiego, gmina Stare Babice”, w części dotyczącej realizacji inwestycji na działce o nr ew. 278/49.

W związku z powyższym stosownie do treści art. 10 Kpa informuję, że do dnia wydania rozstrzygnięcia w niniejszej sprawie, Strona może zapoznać się z aktami postępowania w Wydziale Infrastruktury i Rolnictwa Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie, Oddział Specjalistycznej Administracji Architektoniczno – Budowlanej Delegatura Placówka – Zamiejscowa w Radomiu, ul. Żeromskiego 53, 26-600 Radom, pokój nr 205A, tel. (048) 36 20 305 w godzinach: poniedziałki 1300 – 1600; czwartki 800 – 1200 po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym pod nr (29) 746-62-60. Osoby nieumówione nie będą obsługiwane.

Informacja ta ma na celu jedynie przedstawienie aktualnego stanu postępowania. Podczas jej trwania strony nie uzyskają informacji o planowanym terminie zakończenia postępowania ani nie otrzymają informacji merytorycznych.  

Czas przeznaczony na zapoznanie się z aktami wynosi do 30 min i nie może zostać przedłużony.

Zgodnie z art. 41 Kpa: „§ 1. w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu.

§ 2. W razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.”

 

WI-I.7821.29.4.2019.TM.HP.EG(EPJ) 

 

Data publicznego obwieszczenia: 7 grudnia 2023 r.

Tag

Załączniki

Powiadom znajomego