Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie


pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa


tel. 22 695 69 95
faks 22 695 66 87
ESP /t6j4ljd68r/skrytka

 Pod tym numerem nie jest udzielana informacja  
z zakresu kompetencji Wydziału Spraw Cudzoziemców
i Wydziału Rynku Pracy

info@mazowieckie.pl


NIP 525-100-88-75
REGON 013272620

Godziny urzędowania:
od 8:00 do 16:00
od poniedziałku do piątku

Dostepność

W Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim w Warszawie wyznacza się trzech koordynatorów do spraw dostępności. Do pełnienia funkcji Koordynatorów wyznacza się:
1) Joannę Mikulską tel. (22) 695 64 49
2) Dominika Kurowskiego tel. (22) 695 66 37
3)  Wioletta Brodzik - Godzina tel. (22) 695 60 08

e-mail: dostepnosc@mazowieckie.pl

Do zadań Koordynatorów należy w szczególności:

1)  wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd;

2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;

3) monitorowanie działalności Urzędu, w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;

4) przedstawianie Dyrektorowi Generalnemu Urzędu bieżących informacji
o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań;

5) zwoływanie cyklicznych spotkań Zespołu do spraw dostępności;

6) sporządzenie raportu o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie, który publikowany jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu.

Tag

Załączniki

Powiadom znajomego