Stanowiska ds. nadzoru i kontroli nad domami pomocy społecznej
22 695 71 37, pokój nr 313
22 695 71 39, pokój nr 319
22 695 71 53, pokój nr 319
Wydawanie i cofanie zezwoleń na prowadzenie domów pomocy społecznej
22 695 71 37, pokój nr 313
22 695 71 39, pokój nr 319
Prowadzenie rejestru domów pomocy społecznej
22 695 71 37, pokój nr 313
Stanowiska ds. kontroli placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku
22 695 71 42, pokój nr 313
22 695 71 69, pokój nr 320
22 695 71 75, pokój nr 320
Wydawanie i cofanie zezwoleń na prowadzenie placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku
22 695 71 42, pokój nr 313
22 695 71 67, pokój nr 320
Prowadzenie rejestru placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku
22 695 71 67, pokój nr 320
Pracownicy realizujący zadania Oddziału w Delegaturach:
25 755 84 39 - stanowisko pracy w Delegaturze w Siedlcach
48 362 02 25 - stanowisko pracy w Delegaturze w Radomiu
24 235 11 59 - stanowisko pracy w Delegaturze w Płocku
Zadania Oddziału:
1)Nadzór nad realizacją zadań samorządu gminnego, powiatowego i województwa, w tym nad jakością usług świadczonych przez domy pomocy społecznej, dla których zostały określone standardy, a także nad zgodnością zatrudnienia pracowników tych jednostek z wymaganymi kwalifikacjami.
2)Kontrola jakości usług, dla których zostały określone standardy, wykonywanych przez podmioty niepubliczne na podstawie umowy z organami administracji samorządowej.
3)Kontrola jakości usług, dla których określone zostały standardy, wykonywanych przez domy pomocy społecznej prowadzone nie na zlecenie organu jednostki samorządu terytorialnego przez podmioty niepubliczne.
4)Kontrola placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, w zakresie standardu usług socjalno-bytowych i przestrzegania praw tych osób, a także nad zgodnością zatrudnienia pracowników z wymaganymi kwalifikacjami.
5)Wydawanie i cofanie zezwoleń na prowadzenie domów pomocy społecznej.
6)Wydawanie i cofanie zezwoleń na prowadzenie placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej.
7)Prowadzenie rejestru domów pomocy społecznej.
8)Prowadzenie rejestru placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej.
9)Prowadzenie spraw związanych z nakładaniem kar z tytułu prowadzenia bez zezwolenia placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku.