Oddział Kancelarii i Obsługi Klienta
Do zakresu obowiązków należy:
a) koordynowanie obsługi klienta w Urzędzie, w tym prowadzenia punktu informacyjnego, w szczególności przez:
- obsługę infolinii „Obywatel”,
- udział w projektach dotyczących obsługi klienta,
b) prowadzenie kancelarii Urzędu, z zastrzeżeniem § 22 ust. 2, w szczególności przez:
- odbieranie i rozdział korespondencji kierowanej do Urzędu, w tym przesyłek pocztowych, przesyłek wpływających na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Urzędu oraz składanych osobiście przez zainteresowanych,
- zarządzanie skrzynką doręczeń przyporządkowaną do adresu do doręczeń elektronicznych powiązanego z publiczną usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego,
- rejestrowanie w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Urzędu,
- prowadzenie spraw związanych z realizacją wysyłki służbowej,
- zapewnienie ciągłości realizacji usług pocztowych dla Urzędu,
- prowadzenie składów chronologicznych i składów informatycznych nośników danych;
c) prowadzenie punktu potwierdzającego profil zaufany elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) przy placu Bankowym 3/5 w Warszawie.