Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie


pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa


tel. 22 695 69 95
faks 22 695 66 87
ESP /t6j4ljd68r/skrytka

 Pod tym numerem nie jest udzielana informacja  
z zakresu kompetencji Wydziału Spraw Cudzoziemców
i Wydziału Rynku Pracy

info@mazowieckie.pl


NIP 525-100-88-75
REGON 013272620

Godziny urzędowania:
od 8:00 do 16:00
od poniedziałku do piątku

Oddział projektów i kontroli

Do zakresu działania Oddziału projektów i kontroli należy:
  1. realizacja zadań związanych z udzielaniem dotacji z budżetu państwa na dofinansowanie zadań własnych jednostek samorządu terytorialnego ze środków rezerwy ogólnej lub rezerw celowych budżetu państwa, których uruchomienie nie wynika z ustanowienia programów resortowych lub rządowych, a w szczególności przez:

    • przygotowywanie, analizę i kompletowanie dokumentów niezbędnych do sporządzenia wniosków o przyznanie dotacji celowych z budżetu państwa na realizację zadań jednostek z terenu województwa mazowieckiego,

    • przygotowywanie umów oraz aneksów zawieranych z samorządami na wsparcie finansowe środkami budżetu państwa zadań przez nie realizowanych,

    • badanie i weryfikację dokumentów finansowych celem stwierdzenia faktycznego wykorzystania środków budżetu państwa,

    • monitorowanie wywiązywania się jednostek samorządu terytorialnego z obowiązku corocznej sprawozdawczości z trwałości zrealizowanych zadań,

    • przeprowadzanie kontroli na miejscu realizacji zadań,

  2. przeprowadzanie kontroli na miejscu realizacji zadań objętych dofinansowaniem w ramach realizacji zadań wynikających z ustawy z dnia 23 października 2018 r. o Rządowym Funduszu Rozwoju Dróg (Dz. U. z 2023 r. poz. 747 i 760) (wcześniej ustawy o Funduszu Dróg Samorządowych) oraz zadań inwestycyjnych przyjętych, do realizacji w ramach Rządowego Programu Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Drogowej - Mosty dla Regionów, a także przyjętych do realizacji w ramach Rządowego Programu na rzecz Rozwoju oraz Konkurencyjności Regionów poprzez Wsparcie Lokalnej Infrastruktury Drogowej, przy współudziale pracowników oddziału rozwoju infrastruktury drogowej oraz wspieranie działań oddziału rozwoju infrastruktury drogowej w zakresie prowadzenia kontroli poza miejscem realizacji zadań objętych ww. dofinansowaniem,

  3. wypełnianie obowiązków planistycznych i sprawozdawczych dotyczących realizowanych zadań,

  4. realizacja zadań kontrolnych Wojewody na podstawie porozumienia z dnia 11 września 2017 r. z Ministrem Rozwoju i Finansów w przedmiocie zadań z zakresu desygnacji,

  5. wsparcie w realizacji spraw związanych z projektami dofinasowanymi ze środków zewnętrznych, a także wspieranie zespołów projektowych lub komórek realizujących projekty w zakresie określonym odrębnymi zarządzeniami lub decyzjami przez Wojewodę lub Dyrektora Generalnego.

Tag

Powiadom znajomego