Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie

 

pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa

 

tel. 22 695 69 95
faks 22 695 66 87
ESP /t6j4ljd68r/skrytka
e-doręczenia: AE:PL-96129-72086-CJUVW-29

 

 Pod tym numerem nie jest udzielana informacja  
z zakresu kompetencji Wydziału Spraw Cudzoziemców
i Wydziału Rynku Pracy

info@mazowieckie.pl

 

NIP 525-100-88-75
REGON 013272620

Godziny urzędowania:
od 8:00 do 16:00
od poniedziałku do piątku

Oddział Rozwoju Infrastruktury Drogowej

Do zakresu działania Oddziału Rozwoju Infrastruktury Drogowej należy:
  1. realizacja zadań związanych z udzielonymi dotacjami w ramach „Rządowego Programu na rzecz Rozwoju oraz Konkurencyjności Regionów poprzez Wsparcie Lokalnej Infrastruktury Drogowej”, z wyłączeniem zadań zastrzeżonych dla innych komórek organizacyjnych Urzędu;
  2. realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 23 października 2018 r. o Rządowym Funduszu Rozwoju Dróg (Dz. U. z 2023 r. poz. 1983 oraz z 2024 r. poz. 1473 i 1717), a w szczególności przez:
    • prowadzenie działań związanych z naborem wniosków,
    • formalną weryfikację złożonych wniosków o dofinansowanie,
    • przygotowywanie umów oraz aneksów zawieranych z beneficjentami na finansowanie zadań wyłonionych w ramach naboru,
    • badanie i weryfikację dokumentów finansowych celem stwierdzenia faktycznego wykorzystania środków dofinansowania,
    • przeprowadzanie kontroli poza miejscem realizacji dofinansowanych zadań,
    • wspieranie działań Oddziału Projektów i Kontroli wydziału w zakresie prowadzenia kontroli na miejscu realizacji zadań objętych wyżej wymienionym dofinansowaniem;
  3. realizacja zadań związanych z udzielaniem dotacji na dofinansowanie zadań inwestycyjnych w ramach Rządowego Programu Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Drogowej - Mosty dla Regionów, a w szczególności przez:
    • przygotowywanie umów oraz aneksów zawieranych z beneficjentami na finansowanie realizowanych zadań wyłonionych w ramach naboru zgodnie z programem,
    • badanie i weryfikację dokumentów finansowych w celu stwierdzenia faktycznego wykorzystania środków budżetu państwa;
  4. wypełnianie obowiązków planistycznych i sprawozdawczych dotyczących realizowanych zadań.

Tag

Powiadom znajomego

PrevNext