Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie

 

pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa

 

tel. 22 695 69 95
faks 22 695 66 87
ESP /t6j4ljd68r/skrytka
e-doręczenia: AE:PL-96129-72086-CJUVW-29

 

 Pod tym numerem nie jest udzielana informacja  
z zakresu kompetencji Wydziału Spraw Cudzoziemców
i Wydziału Rynku Pracy

info@mazowieckie.pl

 

NIP 525-100-88-75
REGON 013272620

Godziny urzędowania:
od 8:00 do 16:00
od poniedziałku do piątku

Oddział Wdrażania Programu Maluch+

Do zakresu działania Oddziału Wdrażania Programu Maluch+ należy:
  1. realizacja zadań związanych z wdrażaniem „Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022–2029”, z wyłączeniem kontroli na miejscu realizacji zadań, a w szczególności przez:
    • prowadzenie działań związanych z naborem wniosków o dofinansowanie, w tym weryfikację złożonych wniosków i oświadczeń o przyjęciu dofinansowania,
    • przygotowywanie umów oraz aneksów zawieranych z ostatecznymi odbiorcami wsparcia na dofinansowanie zadań realizowanych w ramach programu,
    • badanie i weryfikacja dokumentów finansowych celem oceny faktycznego wykorzystania środków dofinansowania przyznanych ostatecznym odbiorcom wsparcia w ramach programu,
    • monitorowanie postępów i ciągłości zadań realizowanych przez ostatecznych odbiorców wsparcia,
    • analizę danych przedstawionych w systemie Arachne w celu zminimalizowania ryzyka wystąpienia potencjalnej nieprawidłowości dotyczącej nadużyć finansowych, korupcji, konfliktu interesów oraz podwójnego finansowania w ramach zadań realizowanych przez ostatecznych odbiorców wsparcia, dofinansowywanych z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO),
    • analizę danych przedstawionych w systemie Rejestr żłobków oraz wprowadzanie danych do modułu 2 systemu Rejestru żłobków w zakresie zawartych umów z ostatecznymi odbiorcami wsparcia,
    • monitorowanie wywiązywania się ostatecznych odbiorców wsparcia z obowiązku sprawozdawczości i trwałości zrealizowanych zadań,
    • analizę wyników kontroli w obszarze programu, w szczególności w zakresie kontroli przeprowadzonych u ostatecznych odbiorców wsparcia w województwie mazowieckim;
  2. realizacja zadań związanych z wcześniejszymi edycjami resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 MALUCH+, w tym między innymi:
    • monitorowanie wywiązywania się beneficjentów z obowiązku corocznej sprawozdawczości z trwałości zrealizowanych zadań,
    • rozpatrywanie wniosków beneficjentów o zmiany w zakresie zrealizowanych zadań zachodzące w okresie trwałości zadań;
  3. prowadzenie listy podmiotów wykluczonych z dofinansowania w ramach programu MALUCH+ i zgłaszanie nieprawidłowości stwierdzonych w związku z realizacją programu;
  4. wypełnianie obowiązków planistycznych i sprawozdawczych dotyczących realizowanych zadań;
  5. wspieranie działań wydziału w prowadzonych kontrolach.

Tag

Powiadom znajomego

PrevNext