Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Zakres działania Oddziału Planowania dysponenta III stopnia

Do zakresu działania Oddziału Planowania dysponenta III stopnia należy:

1) planowanie i realizacja dochodów i wydatków budżetowych, w szczególności przez:

a) planowanie dochodów budżetu państwa przewidywanych do uzyskania przez Urząd,

b) opracowywanie projektów planów finansowych i planów finansowych w tym zakresie,

c) opracowywanie projektu harmonogramu i harmonogramu realizacji dochodów i wydatków budżetowych dysponenta III stopnia,

d) planowanie i opracowywanie projektów planów finansowych i planów finansowych wydatków Urzędu w układzie tradycyjnym i zadaniowym,

e) planowanie i opracowywanie projektów planów finansowych i planów finansowych wydatków Urzędu programów i projektów realizowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej,

f) opracowywanie propozycji podziału kwot na poszczególne komórki organizacyjne dysponenta III stopnia w projekcie ustawy budżetowej na dany rok budżetowy,

g) weryfikacja składanych przez komórki organizacyjne pod względem finansowym wniosków o zmianę planu w budżecie oraz decyzji, o przeniesieniu środków pomiędzy paragrafami w oparciu o otrzymane wystąpienia,

h) zawiadamianie komórek organizacyjnych o zmianach w budżecie wynikających z decyzji w zakresie dysponenta III stopnia,

i) opracowywanie planów rzeczowo-finansowych działalności Urzędu,

j) opracowywanie półrocznych i rocznych sprawozdań opisowych z wykonania
planu finansowego w zakresie dochodów i wydatków budżetowych,

k) prowadzenie ewidencji zaangażowania wydatków budżetowych oraz weryfikacja kwot wynikających z zaangażowania w ramach zatwierdzonego planu finansowego wydatków,

l) prowadzenie ewidencji umów cywilnoprawnych wywołujących skutki finansowe w zakresie budżetu Urzędu oraz operacji finansowych wynikających z tych umów,

m)rejestracja wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, w tym dotyczących projektów unijnych;

2) udział przy sporządzaniu sprawozdań finansowych i budżetowych dotyczących planów wydatków i planów wydatków po zmianach;

3) prowadzenie ewidencji, w systemie księgowym, planu dochodów i wydatków;

4) wprowadzanie, nadzorowanie i zatwierdzanie w systemie TREZOR harmonogramu i projektu planów finansowych, planów dochodów i wydatków dysponenta III stopnia oraz zmian w budżecie Urzędu;

5) opracowywanie propozycji i wykonania celów, mierników i zadań do realizacji w biurze oraz sporządzanie informacji o poziomie ich realizacji.

Tag

Powiadom znajomego